Accuracy scherpschutter geweer NL

R

Robin2k7

Thans een beetje in de NL army trip zeg maar , C8 colt bijna klaar en nu wil ik een sniper aanschaffen dat dicht in de buurt komt van Accuracy scherpschutters geweer van het Nederlandse leger.

Is het de L96 A1 of zit ik er naast heb er zeer weinig kijk op dus vandaar mijn vraag aan de sniper experts haha

Ik hoor het graag

Dank

Robin
 
Accuracy-scherpschuttersgeweer precies die ja nou ja goed googelen dan maar ;)
 
De L96 A1 komt tot nu toe het dichtst in de buurt wat model betreft lijkt het .
 
Als je iets functioneels en betrouwbaar wil kun je voor de Well MB08 kiezen. Wil je toch perse het magazijn op de juiste plek idd de MB4403 zoals Mike zei, maar dan lever je wel wat betrouwbaarheid en range in.
 
de Well MB4402 is een exacte copy van de sniper die bij defensie gebruikt word.
Heb hem zelf ook gehad en alleen de hopup is niet te upgraden(nog niet)
Voor de rest een prima sniper met het mag op de juiste plaats.
Qua gewicht ook redelijk als het origineel dus hou daar rekening mee of haal het gewicht uit de body.
Helaas is dan wel de balans weg.
Voor de rest een leuke replica die met de upgrades de 80 meter(echte meters) haalt


 
eens kijken of het in het veld een beetje een redelijk apparaat is .
 
Met upgrades zeer zeker.
Verleden jaar bij de airsoftmarkt had iemand er 1 gekocht en die moest 4 windingen van de veer afhalen om hem onder de 500FPS te krijgen.
Die had zeer zeker een goed exemplaar

eens kijken of het in het veld een beetje een redelijk apparaat is .
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is een hoge fps niet perse een benchmark voor een goede sniper stel ik heb een sniper die schiet redelijk ver voor het gemak laten we zeggen 70 meter en rond de 450 fps ben ik al tevreden , hoef ik me straks ook geen zorgen te maken over die nieuwe joule test , maar goed voorlopig maar wat geld opzij leggen voor dit project want gaat niet zo heel hard dat sparen haha

Blijf overigens zoveel mogelijk met de Tippmann m4 skirmen want dat bevalt nog steeds buitgewoon .

Dus het is af en toe even wat anders en voor een introduce (vriend) die liever sniper gebruikt .
 
Terug
Bovenaan