ACN Teamspeak

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bart
  • Startdatum Startdatum

Bart

Well-Known Member
10 mei 2014
157
54
Trophies
14
Dames en heren,

Sinds kort heeft ACN ook een TeamSpeak 3 server.

TeamSpeak is een programma dat mensen via het internet met elkaar kan laten praten met hoge geluidskwaliteit. De server is gehost op een dedicated serverbox die aangesloten is op een 100Mbps internetverbinding. Je kunt er dus op rekenen dat je een goede verbinding hebt.

De TeamSpeak server staat 24/7 aan en staat klaar om mensen te ontvangen. Spring er gerust op als je vragen hebt over Airsoft, Technische aspecten, aankomende projecten en aankomende evenementen. Natuurlijk ben je ook van harte welkom om gewoon een praatje te maken.

TeamSpeak 3 is te downloaden van http://www.teamspeak.com/?page=downloads .

Het IP adres van de ACN TeamSpeak is: voip.arrakis-net.com:9991

Bij binnenkomst zal de srver een melding geven over een te lage 'security level'. Dit is een bot en spam beveiliging van onze server. Het enige wat je hoeft te doen om binnen te komen is op 'OK' te drukken en een paar seconden te wachten.

Mocht je nog geen ervaring hebben met TeamSpeak en wat hulp kunt gebruiken met het opzetten er van, dan kun je HIER een tutorial bekijken.

ACN heet jullie van harte welkom op de TeamSpeak server.

ik ben sinds kort actief in deze sport en heb heel erg veel gehad aan de ervaring die de ACN leden hebben mbt Airsoft om te starten met deze sport op Teamspeak. Het heeft mij een hoop ellende bespaard. Kom eens langs online, elke dag zijn er wel mensen die bereid zijn om anderen te helpen. Daarnaast is het ook nog eens reuze gezellig.

Het is jammer dat ik weinig tijd heb, want het is idd iedere keer gezellig daar :P Zodra ik er op zit heeft werken aan/voor ACN geen zin meer :P 

De server is momenteel onstabiel. Werd er gisteren ook vaak afgegooid. Zal aan een vriend vragen of hij contact op wil nemen met de host.

<font face="Arial, Verdana">@bart heb je wat specificaties wat je denkt te gebruiken met de TS server?</font>Denk hierbij aan het aantal gigabytes verbruik per maand. Enzovoorts.
<font face="Arial, Verdana">Mogelijk heb ik een oplossing voor de "instabiliteit".</font>

IT NERD AAN : Om duidelijker te zijn... voip.arrakis-net.com:9991 is een hostname en poort combinatie... geen IP adres :P

IT NERD OFF.

thanks voor de TS server... zijn er nog problemen mee? gezien de laatste post uit ' 14 zijn? :)

Hallo,

Ik heb proberen in te loggen, maar er schijn een probleem met het securitylevel te zijn. Enig idee?

Groetjes Vinnie.

Dag Vinnie,

Dat klopt! Onze Teamspeak server vraagt een verhoogde security level van de clients. Dit is een bot en spam beveiliging van onze server. Het enige wat je hoeft te doen is op 'OK' klikken.