Adverteren op airsoft bazaar

Paashaas

Well-Known Member
15 apr 2022
176
55
Trophies
2
Ik lees op de site "gratis adverteren".
Waarom moet ik dan zojuist 1,95 betalen om een advertentie te plaatsen ????

gratis.JPG

Is dat niet het standaard bedrag voor als je een replica wilt verkopen meen ik? Zijn onderdelen enz niet alleen gratis?

Voor bepaalde categorien is er inderdaad sprake dat verkoop gratis is, maar niet allemaal.

Als je een replica aanbiedt, moet je daar inderdaad voor betalen.
Een Plus of Pro Account aanschaffen voor een jaar is ook een optie. Dan kun je voor een jaar lang ook meer advertenties plaatsen.

De bekende Marktplaats.nl doet zoiets vergelijkbaars met bijvoorbeeld advertenties voor auto's, dus het is niet helemaal nieuw.

• Leuk
Waarderingen: Assault Captain
Altijd leuk als mensen niet lezen
"altijd leuk als mensen niet lezen"

Het mag iets minder sarcastisch hoor....:eek:
ik heb al eerder wat verkocht op airsoft bazaar, en toen was het gewoon gratis.
Dus ondertussen zijn die regels blijkbaar veranderd.
Alsof JIJ elke week de regels naleest over het gebruik van dit medium :rolleyes:

Altijd leuk als mensen niet lezen
"altijd leuk als mensen niet lezen"

Het mag iets minder sarcastisch hoor....:eek:
ik heb al eerder wat verkocht op airsoft bazaar, en toen was het gewoon gratis.
Dus ondertussen zijn die regels blijkbaar veranderd.
Alsof JIJ elke week de regels naleest over het gebruik van dit medium :rolleyes:
@gambit
Ik sluit mij hier bij het verhaal van Paashaas aan. Je reactie is vrij kortaf en voegt weinig toe.
Dit is verder ook niet de eerste keer dat ik zo'n reactie van je voorbij zie komen. Ik wil je dan ook verzoeken je houding aan te passen.
Je hebt inderdaad gelijk dat er iets aangepast in regels rondom advertenties bij Airsoftbazaar, maar dat hoef je niet op zo'n korte, botte manier duidelijk te maken. Kan een stuk vriendelijker.

Pas je houding aan, het zou gewoon zonde zijn als ik hiervoor waarschuwing(en) moet gaan uitdelen.

@Paashaas
Ik snap je reactie op Gambit, gezien deze kortaf is. Zou je echter de volgende keer de 'Rapporteer' knop onder het bericht willen gebruiken? Ik krijg dan vanzelf melding en kan dan sneller reageren op dit soort korte/botte reacties.

Graag weer on-topic, al lijkt mij de vraag verder al wel beantwoord.

• Leuk
Waarderingen: Paashaas
tja zo ben ik nou eenmaal. erg kortaf, hoor het vaak genoeg van mensen....

de lange versie:

Tja, weet je, het is eigenlijk gewoon een beetje hoe ik in elkaar zit. Het is niet dat ik het per se zo bedoel of dat ik mensen bewust van me wil vervreemden, maar ik merk wel dat het een terugkerend punt van feedback is dat ik vaker te horen krijg. Blijkbaar komt het regelmatig zo over dat ik nogal kortaf ben in mijn manier van communiceren, zelfs als dat helemaal niet mijn bedoeling is. Het is iets wat mensen me in de loop der tijd herhaaldelijk hebben laten weten, dus ik begin het inmiddels wel te herkennen als een eigenschap van mezelf. Of ik er altijd wat mee doe, is een tweede – maar het is in elk geval niet iets dat nieuw voor me is.

• Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie
@Paashaas
Ik snap je reactie op Gambit, gezien deze kortaf is. Zou je echter de volgende keer de 'Rapporteer' knop onder het bericht willen gebruiken? Ik krijg dan vanzelf melding en kan dan sneller reageren op dit soort korte/botte reacties.

Graag weer on-topic, al lijkt mij de vraag verder al wel beantwoord.
Nou, zo zwaar trok ik er ook niet aan hoor, om het dan te rapporteren.
Maar ff ontopic inderdaad, want waar ik eigenlijk heen wilde met dit topic/vraagstuk....
....is dat de website dus verkeerde informatie verstrekt.
En dat er zonder mededeling die regel aanpast is, vond ik wel een gemiste kans.