Advies korte back-up replica

Jelle Schiks

Well-Known Member
20 dec 2016
68
27
Trophies
10
Hallo mede airsofters.

Ik ben voor op de lange termijn opzoek naar een 2e replica. Ben momenteel in het bezit van een TM Scar-L.
Ik zou graag als back-up en voor introducé's een replica willen aanschaffen met de volgende eigenschappen.

-aeg
- geschikt voor outdoor skirms (voldoende range voor langere afstanden out of the box)
- korte lengte voor cqb
- maximaal 350 euro

Mocht je een idee hebben voor een replica laat maar weten. Ik beschik nog niet over de kennis om zelf replica's uit elkaar te halen en te upgraden. Mocht je thuis een replica hebben die eventueel geüpgrade is en mocht je die weg willen doen laat dat ook weten.

Zelf was mijn oog gevallen op deze rep.
VR16 FIGHTER CQB MK2

was zelf ook van plan om 1 van de cqb versies te halen van vfc, ziet er heel mooi uit en lijkt me ook van redelijk goede kwaliteit. maar ik ben geen pro dus daar zouden anderen me in kunnen verbeteren.

Ik ga weer even lekker schaamteloos mijn APS UAR linken, Linkje :)
Heb er 2, een in tan die ik origineel als back up had gekocht maar na een keer gebruiken mijn main is geworden en een zwarte om up te graden en door te verkopen. Lekker licht ding, makkelijk uit elkaar te halen, compleet ambidextrous en gebruikt gewoon M4 mags.