Advies nodig over plaatsing batterij/FCU

Robin

Well-Known Member
10 mei 2014
154
110
Trophies
21
<font face="Arial, Verdana" size="2">Hola, ik heb sinds kort een p* in mijn MP5 gedaan. En heb ik ook de fixed stock aangepast naar  een Retractable stock, dat is geen probleem opzich. Maar nu heeft een P* nog een draadje en een control unit. Het lukt me niet om deze kwijt te kunnen meer dus in de </font>Retractable
<font face="Arial, Verdana" size="2">. (zie foto) ik wil hem dus daar bevestigen, alleen als ik het simpel ducttape dan wordt het kapot geschoten vrees ik. </font>
Kortom, hoe kan ik mijn batterij+FCU tegen de zijkant van mijn MP5 wegwerken terwijl het bb's kan tegenhouden?? (zie foto)
2f0ac79.jpg

Alvast bedankt, -Robin

Hoi Robin,Vet dat je een P* hebt! Voor je bat en fcu zou ik een peq-box kopen, ik zou ook als mogelijk is je draden intern naar voor en door je ris leiden dan kun de links of rechts die peq-box monteren en zit alles mooi verstopt. :)

Hallo Robin, Ties ... 
Voel me erg noob, maar wat is een p* is dat een afkorting voor polarstar ? 
groet,

Polarstar

Gaat op luchtdruk, daarom zie je onder de handgreep een slangetje. Dat gaat van de luchttank de replica in.

Hoi Robin,Vet dat je een P* hebt! Voor je bat en fcu zou ik een peq-box kopen, ik zou ook als mogelijk is je draden intern naar voor en door je ris leiden dan kun de links of rechts die peq-box monteren en zit alles mooi verstopt. :)

Thanks voor de replys :DIk had hem al een tijdje in mijn Sam-r zitten, en het is mogelijk om hem te front wiren. Alleen is het zeer onpraktisch bij een mp5 :( En, hoe zou ik de peg-box kunnen bevestigen dus zonder rails aan de zijkant?
Mvg - Robin
<div>

</div>

Zonder ris kan dat niet of ja wel met duckttape maar op de foto zie ik een ris handguard, zit die er niet meer op dan? 
En front wiren hoeft natuurlijk niet. :)

Idd met ducttape dan maar, aangezien de RIS rails niet ver genoeg er voor komt... 

Je zou ff langs de bouwmarkt kunne rijden om te kijken of ze daar iets hebben om alles in te doen en dan duckttapen of misschien heb je al zoiets thuis liggen.

Ik zou persoonlijk de draden verlengen en die langs je luchtslang laten lopen.Bij de connector van je luchtslang zou ik een connector maken met ........(zelf in te vullen bv: kleine banaan stekkers, mini-tamiya , xt-60 whatever you like)dan zou ik een kleine box in je rugzak met tank stoppen met daar de control unit in en de batterij.Tevens kun je met een krimpkous of een kabelsok de draden mooi langs de luchtslang wegwerken zodat je er niks meer van ziet.