Laat ik eerst maar beginnen met de beste wensen voor 2018! Hopelijk heeft iedereen zijn/haar vingers nog en kan er ook dit jaar weer voldoende geairsoft worden.
Hierbij een vraag over de aanschaf van een replica. Ik ben van plan om G&G CM16 aan te schaffen. Deze replica staat mij aan qua model en de prijs is ook interessant. Ik zie alleen dat er twee verschillende versies zijn en ik ben benieuwd naar het verschil.
In mijn ogen zit het enigste verschil in de lengte van de loop. Ik weet niet of er meer verschillen zijn. Wie kan mij van advies voorzien?
Daarom ben ik benieuwd naar de volgende zaken.
Hierbij een vraag over de aanschaf van een replica. Ik ben van plan om G&G CM16 aan te schaffen. Deze replica staat mij aan qua model en de prijs is ook interessant. Ik zie alleen dat er twee verschillende versies zijn en ik ben benieuwd naar het verschil.
In mijn ogen zit het enigste verschil in de lengte van de loop. Ik weet niet of er meer verschillen zijn. Wie kan mij van advies voorzien?
Daarom ben ik benieuwd naar de volgende zaken.
- Is dit een replica die je zou adviseren? Zo ja/nee waarom?
- Is de lengte van de loop het enige verschil tussen de twee versies?
- Past elk Midcap magazijn in de replica of is dit merk gebonden?
- Mocht je deze replica niet adviseren welke zou dan een goed alternatief zijn in jullie ogen?