Advies voor een budget replica van een mp5 (AEG) en sniper (Spring)

Julian-Supertramp

New Member
27 mei 2015
2
0
Trophies
1
Beste airsofters,

Ik ben op dit moment aan het orienteren op een mp5 en sniper (m24, L69 maakt eigenlijk niet uit) replica. Ik wil voor elke situatie een replica hebben en deze mis ik nog.

Mijn prijs range is 100-200 euro per replica. Meer zal ik er niet voor willen uitgeven omdat ik meer met mijn G&G tr4 zal airsoften. Er staan genoeg reviews en buyers guides op het internet, maar ik heb liever advies uit persoonlijke ervaringen.

Welke modellen (merk) zou jij mij aanraden ?

Ik zou in plaats van 2 goedkope replica s je adviseren dat geld in 1 fatsoenlijk apparaat te steken.

Een sniper op dat budget moet je niks van verwachten. Het is vrij algemeen bekend dat goedkoop snipen niet kan. Elk beetje fatsoenlijk afgesteld/upgraded aeg schiet net zover.

Ik zou in plaats van 2 goedkope replica s je adviseren dat geld in 1 fatsoenlijk apparaat te steken.

Een sniper op dat budget moet je niks van verwachten. Het is vrij algemeen bekend dat goedkoop snipen niet kan. Elk beetje fatsoenlijk afgesteld/upgraded aeg schiet net zover.

Duidelijk! natuurlijk ben ik dan wel nieuwschierig welke modellen/merk jij mij zou aanraden ? 

Als het om een sniper gaat kan ik je de A&K SVD Dragunov aanraden. Deze heb ik zelf gekocht en ligt nog steeds nieuw in de doos. Waarom?  Omdat ik alleen met mijn AK AEG bezig ben en met een proppeschieter thuis op kaartjes schiet.  Voor in huis is de SVD Dragunov te fel.  Hij heeft een foldable stock. Is full metal. Lekker van gewicht  3.3. Kg. Heeft 2 magazijnen en een scope mount waar je laser of red dot of gewone scope op kunt monteren.  Deze snipers zijn zeer eenvoudig in onderhoud en je kunt hem met een AEG veer eventueel opvoeren.  Ik vraag voor de set met scopemount en 2e magazijn 139,00 euro voor. De bi pod hoort er niet bij. 
mYml5Mpl.jpg
[/img]

x2zP1eLl.jpg
[/img]

HhmB1Ydl.jpg
[/img]
PXFMktEl.jpg
[/img]