Advies voor Upgrade Umarex UMP45 Sportsline

TwanRage

Active Member
5 aug 2016
43
35
Trophies
13
Beste forumleden,

Graag wil ik mijn Umarex UMP45 Sportsline upgraden. Op het wondere internet heb ik al veel rondgekeken maar ik weet nog niet precies wat ik moet kopen. (welke barrel welke hop up enz)
Daarom vraag ik jullie om advies.

Alvast bedankt!

Een paar foto's van wat er nu in zit:
UMP Hop up.JPG UMP Inner barrel.JPG

De vraag terug is wat je precies wil verbeteren, meer effective range dan is een inner barrel swap en een goede flat hop wel interessant en mogelijk de air seal optimaliseren voor stabielere FPS, wil je sneller schieten dan is een mosfet en of een betere motor een goede in combo met een tune up van de gearbox. Wil je nog meer zoals een hoge trigger response en laser beams schieten ja dan is er mogelijk wat meer nodig.

Ik kijk een beetje raar op de nub, maar volgens mij is dit al een flat. De bucking lijkt dan weer niet de bijbehorende modify te zijn die ik ken.

Bedankt voor de reacties!

Graag zou ik eerst een andere inner barrel hebben en een andere hop up.
Alleen weet ik niet welke compitable zijn met mijn UMP.

Misschien heeft iemand hier ervaring mee?

Inner barrel is AEG, hop up unit gaat niks veranderen zolang deze niet super slecht is, een goede bucking en nub is dan veel belangrijker.

Thanks voor je snelle reactie!

Welke bucking en nub zou je aanraden?

Thanks, en voor de inner barrel een precision barrel natuurlijk?

Alleen kan ik op internet er niet 1 vinden van 210 mm

Precision is een markt term, zegt totaal niks, qua inner barrel ligt het geheel aan wat je wil uitgeven, voordeel is dat kortere barrels veel minder kosten dan langere dus dat je sneller voor weinig geld een goed merk kan halen zoals een prometheus. Als je het kan betalen is dit toch wel een hele goede: https://www.skirmshop.nl/nl/prometheus-603mm-eg-barrel-208mm-g3sas.html

• Leuk
Waarderingen: TwanRage