Agenda evenementen

Sir MadJack

Well-Known Member
1 jul 2018
93
35
Trophies
5
Hallo mensen,

Ik zie al enige tijd wat discussies over verschillende skirms en regelmatig een paar skirms in de agenda verschijnen.

Nu vraag ik mij af, zijn dit alle skirms die georganiseerd worden of zijn dit enkel de skirms die leden van het forum zelf melden?

Als het goed is komt morgen de replica binnen en ik wil dus binnenkort meedoen aan een skirm. Ga ik nu in de agenda kijken voor Augustus, dan zie ik hier een paar skirms dit weekend in staan en 1 eind Augustus. Om zaken op voorhand te kunnen plannen is het handig om inzichtelijk te hebben welke skirms op welke locatie plaatsvinden op welke datum.

Het lijkt mij voor de sport zelf erg handig als ergens een totaaloverzicht te vinden is van alle evenementen die plaatsvinden in NL (en misschien ook BE / DE). Ik ben nog niet bekend met alle airsoftlocaties in Nederland. Stel ik ben bijvoorbeeld van plan om op 10/11 Augustus te airsoften, hoe kom ik dan aan relevante informatie?

• Leuk
Waarderingen: Jan
Het tweede, dit zijn skirms waar mensen zelf heen gaan en misschien proberen te kijken of ze een wat grotere groep kunnen vormen of intro's mee kunnen nemen, er zijn veel meer skirms welke te vinden zijn via de NABV site.

• Leuk
Hmm ok duidelijk. Zou heel mooi zijn als de evenementen op 1 of andere manier gelijk kunnen lopen. Dit triggert misschien mensen dan ook weer om hier een topic over te starten etc.

Ik volg veel van de organisaties/velden op facebook (eigenlijk het enige waar ik het voor gebruik), daar posten ze alle info over aankomende events.

Hmm ok duidelijk. Zou heel mooi zijn als de evenementen op 1 of andere manier gelijk kunnen lopen. Dit triggert misschien mensen dan ook weer om hier een topic over te starten etc.
Hoe bedoel je? De moderators kijken wel voor dubbelingen maar misschien niet genoeg?

Nee dat gaat juist prima.
Ik bedoel meer, nu zijn enkel evenementen terug te vinden waar forumleden naar toe gaan, zou mooi zijn als bijvoorbeeld alle komende evenementen hier te zien zijn.

Maar ik heb inmiddels al begrepen dat alle evenementen ook terug te vinden zijn op de NABV site.

• Leuk
Aaah check!

Ja precies, juist om t overzicht te houden, plakken we hier geen NABV evenemten in. Dan weet je zeker dat t alleen maar forum leden zijn die naar die events toe gaan.