Agenda werkt weer!

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Hallo allemaal! 


Sinds vanochtend heb ik onze agenda weer werkend gekregen. Jammer genoeg zijn twee weken geleden alle evenementen er uit gevlogen en is de back-up ook niet goed gegaan. Ik kan jullie dus niet helpen aan een activiteiten lijst :( Dit kan volgend jaar als het goed is weer wel! fingers crossed! Heeft half en half te maken met het feit of de maker van de plugin, deze blijft ondersteunen. 


Ook het in- en uitloggen op de site werkt weer. Het probleem werd veroorzaakt omdat we achter de schermen, bezig waren met een nieuw forum systeem. Dit moest gekoppeld worden met onze site zodat je maar 1x hoeft in te loggen. 


Dit is eerst uitvoerig getest op de server van de webbouwer, maar nadat we het op onze server gingen instellen kwamen we toch wat problemen tegen. Terwijl deze problemen vakkundig werden opgelost door de webbouwer, kreeg hij een drukkere privé situatie waardoor hij niet meer in staat was ons te helpen. 


Hierdoor bleef er een half werkende koppeling over die voor problemen zorgde. Mijn excuses voor de hinder en problemen! 


Ik ga nu zelf experimenteren met een nieuw forum systeem omdat dit systeem toch wat te wensen overlaat. Er wordt dus aan gewerkt, maar op dit moment ga ik er nog geen eind datum op zetten. 


EDIT: De veteranen zullen zien dat er geen rol meer achter je naam staat bij een evenement. Dit werd uit BBPress gehaald (ons oude forum) en kan nu niet meer, omdat we dat systeem hebben afgestoten, jammer genoeg. Ik heb wel op mijn lijst staan om die rollen weer terug te krijgen, maar het staat laag op de lijst. 
 
Hoi die Jan,


Top dat alles het weer doet,netjes


dit is natuurlyk ook makkelyk en handig met het reseveren van skirms enz


iedeeen zal er happy mee zyn
 
Mooi dat het weer werkt.


Ik heb vast even een paar evenementen toegevoegd.

Dit zijn oudewoude op 21 December en Arnhem op 28 December.. Wij zijn van plan om hier naar toe te gaan, maar daar komt tegen die tijd nog wel een forumpje van :)
 
Nice! Ik zag het ja! Ze staan in de agenda. Forumurl en location_url staat nu ook mooier in het formulier als het goed is ;)