Airosft kleding "etiquette"

PimDSLR

Well-Known Member
30 nov 2015
97
17
Trophies
5
Hallo,

Ik ben nieuw in de sport, dus zal misschien wat gekke vragen stellen ;)

Nu heb mijn oog op een zwarte tactische uitrusting. Nu zie ik dat bijna iedereen camo draagt. Natuurlijk val je met zwarte kleding in het bos meer op. Ben je een beetje een spelbreker als jij in volledig zwart aankomt terwijl de rest in het groen is? Alvast bedankt! :)
 
Nee hoor, je bent dan zeker geen spelbreker. Op de airsoftvelden lopen wel meer spelers in het zwart.


Zoals je zelf aangeeft ben je dan in het bos wel beter zichtbaar dan mensen die wel in camo rondlopen, maar laat dat je pret niet bederven. En bovendien heb je lang niet altijd profijt van je camo, omdat vaak op relatief korte afstanden contact gelegd wordt en dan heb je elkaar toch al gezien.


Ik bezit zelf ook een set in het zwart (Multicam Black) maar die gebruik ik dan weer enkel als ik binnen speel.


Veel plezier met inkopen doen! ;)
 
Nee hoor, je bent dan zeker geen spelbreker. Op de airsoftvelden lopen wel meer spelers in het zwart.


Zoals je zelf aangeeft ben je dan in het bos wel beter zichtbaar dan mensen die wel in camo rondlopen, maar laat dat je pret niet bederven. En bovendien heb je lang niet altijd profijt van je camo, omdat vaak op relatief korte afstanden contact gelegd wordt en dan heb je elkaar toch al gezien.


Ik bezit zelf ook een set in het zwart (Multicam Black) maar die gebruik ik dan weer enkel als ik binnen speel.


Veel plezier met inkopen doen! ;)

Kijk dat is mooi! Heb een setje gemaakt, allemaal zwart:


Invader Gear Mod Carrier

Revenger Combat Shirt 

Helikon-Tex Urban Tactical Pants

Invader Gear bivak

Emerson MICH 2001 special version 

 
 
Of je koopt een camo outfit en spuit die dan zwart, heb je het beste van twee werelden. Ohh nee wacht zo werkt het niet.