Airsoft Club Amsterdam

• Onderwerp starter Onderwerp starter Slayer
  • Startdatum Startdatum
Ik vind het moeilijk om een goed beeld te vormen met die vertikale filmpjes.

Kan het eerste filmpje sowieso niet bekijken gezien ik eerst in moet loggen en niet meer op facebook zit.

Nee als je niet op facebook zit dan houdt het effe op , wat ik belangrijker vind is dat ze aan de velden werken , dit zijn de 2 velden waar ik altijd kom dus vandaar .....

In ieder geval belangrijk dat er leven in de brouwerij zit daar was het mij om te doen .

Robin

Dit is het veld van paintball jungle. Mooi veld alleen kom er nooit meer. Op plekken in het veld staken stukken draad staal omhoog. Houten delen stonden op instorten op paden met gaten erin. Helaas want de opbouw van de velden was leuk.

• Leuk
Waarderingen: Slayer
Alle troep is weggehaald zover ik weet , die tribune daar kun je niet meer onder komen ik denk dat je dat bedoeld , ze hebben tijd gehad om de boel te clearen ;)

Het draadstaal was gewoon midden in een veld. Ook het personeel op aangesproken en werd een beetje ongeïnteresseerd op gereageerd. Maar we gaan de reacties van andere zien wanneer het weer open gaat.

• Leuk
Waarderingen: Maffo
Nogmaalas ze hebben veel tijd gehad om de boel op te ruimen maar een 100% sterriel veld bestaat er niet je hebt ook ogen in je kop lijkt me . ;)

Het draadstaal was gewoon midden in een veld. Ook het personeel op aangesproken en werd een beetje ongeïnteresseerd op gereageerd.

Klinkt als een goede manier voor het veld om te demonstreren hoe waardeloos disclaimers zijn als er iets foutgaat ;).

Je moet gewoon altijd opletten , je hebt altijd wel dingen als spijkers die uitsteken in hutten , prikkeldraad heb ik wel eens zien liggen op andere terreinen , kleine onverwachte slootjes waar je niet in moet rennen , zelfs bramenstruiken , en losliggende stukken hout daar kun je je lelijk aan blezeren , geld ook voor bb's daarom heb je een goede bril op , heb vorig jaar bij balls&arrows iemand door zijn enkels zien gaan met sneakers aan zoals je wel eens ziet op een voetbalveld je werd er naar van als je er naar keek .
droeg gewoon sneakers :confused:
Goede handschoenen voor scherpe objecten je kan zelf een boel doen .

Je bent buiten en dat is altijd uitkijken ;)

Robin

Laatst bewerkt door een moderator:
Nogmaalas ze hebben veel tijd gehad om de boel op te ruimen maar een 100% sterriel veld bestaat er niet je hebt ook ogen in je kop lijkt me . ;)

hier heb je helemaal gelijk aan. En ik heb het ook niet over kleine zaken. Maar als er 4 stukken draadstaal van 60 cm vanuit een pad omhoog steken heeft dit niets met een steriel veld te maken. Maar meer met een situatie die levens gevaarlijk is. En dan dient er ook adequaat op gereageerd te worden. Maar zoals ik al zei. We gaan de andere reacties zien als het zo open is.

Zo moet ik eens op mijn spelling letten ik heb ook ogen in me kop haha , in de zon turen en dan iets via telefoon intikken is soms ook niet handig maar goed , ik ben er vaak geweest en staal dat uit de grond omhoog steekt dat is onwenselijk , ben er 5x geweest of zo het is mij nooit opgevallen , maar goed los van dat er word gewerkt aan mijn favoriete velden en dat betekent dat ze doorgaan voorlopig , ik was effe bang dat als dit te lang door ging (Corona maatregelen) er straks geen veld meer zou zijn .

Robin