Airsoft coms midland bow m of?

Rens Ruigrok

Well-Known Member
8 jul 2017
303
104
Trophies
10
Ik ben op zoek naar een nieuwr head set voor op mijn porto.

Ik heb tot nu toe securrty style dopjes gebruikt en al hoewel dit goed beviel waren ze erg snel kapot en was het gluid nogal zacht.

Nu zat ik na te drnken over een midland bow m evo tactical. Zijn er mensen met ervaring net deze head set of mischien met goede alternatieven?

Groeten rens!

Kan een stomme vraag zijn, of wellicht dat je net iets te snel gekeken hebt, maar heb je zelf ook een Midland portofoon? ;)

Zelf heb ik een Puxing PX-777 (met Kenwood connector) en heb ik deze headset; ik had er zo m'n twijfels bij toen ik 'm kocht, maar dat is allemaal weggenomen. Heerlijk ding! Zit goed, helder geluid, en kan tegen een flinke regenbui!

http://www.com-bat.nl/headsets-microfoons/1639-z-tactical-bowman-evo-ii-headset-z027.html

@Rens Ruigrok toevallig krijg ik de mijne morgen binnen. Helaas nog geen skirm in het vooruitzicht voor wat real time ervaringen.

Kan een stomme vraag zijn, of wellicht dat je net iets te snel gekeken hebt, maar heb je zelf ook een Midland portofoon? ;)

Zelf heb ik een Puxing PX-777 (met Kenwood connector) en heb ik deze headset; ik had er zo m'n twijfels bij toen ik 'm kocht, maar dat is allemaal weggenomen. Heerlijk ding! Zit goed, helder geluid, en kan tegen een flinke regenbui!

http://www.com-bat.nl/headsets-microfoons/1639-z-tactical-bowman-evo-ii-headset-z027.html

Oeps het was me even ontgaan dat bowman een soort connector is;)

De z tac had ik ook naar gekeken als die bij jouw goed bevalt denkik dat ik me daar ook maar eens aan ga wagen;)

Bowman is de merknaam, maar ik denk dat je Midland bedoelt ;)

Dat is inderdaad een ander soort connector dan een Kenwood :)

Nu zat ik na te drnken over een midland bow m evo tactical. Zijn er mensen met ervaring net deze head set of mischien met goede alternatieven?

Groeten rens!
Ik heb sinds een tijdje de bowman headset van Midland. Heb nu 4 Z-Tactical bowman headsets versleten (krengen gaan zo snel kapot). Verschil met de Z-Tactical is dat de bowman een mooie bevestig knop bij de plug heeft. Daardoor blijft de plug in je ptt goed zitten (niet dat dit een probleem was bij de Z-Tactical) maar ik gok ook dat daardoor regenwater er niet zo makkelijk bij komt. Daarnaast heeft de midland nog een security oortje achtig speakertje in de schelp zitten. Verder voelt en zit de midland bowman headset hetzelfde als die van Z-tactical. Ik hoop dat ie het langer gaat uithouden dan de z-tactical headset ;)

Afgelopen weekend de midland bowman ook binnen gekregen. Eerste indruk vergelijkbaar met die van @Jan. Nu wachten op de eerste skirm om em uit te proberen.