Airsoft Eire (AA & Gear)

Blade

Well-Known Member
6 mrt 2015
409
242
Trophies
15
De shop die ik hier nog mis in het rijtje is Airsoft Eire en zoals de naam al zegt.. een ierse Airsoft shop, zowel webshop als fysieke winkel, maar aangezien je 2x water en 1x land moet oversteken om er te komen, lijkt de webshop mij een makkelijker te bereiken doel.


De webshop is te bereiken via www.airsofteire.com en heeft een groot asortiment AA's en gear voor je loadout. Aangezien Ierland gewoon lid is van de EU wordt alles gewoon in euro's aangegeven, de prijzen zijn zeer redelijk, niet helemaal de goedkoopste maar zover zitten ze er meestal niet boven qua prijs. Verzendkosten zitten voor nederlandse leveringen op 23,50 euro en ik heb al gehad dat ik maandagavond bestelde en ik de levering op donderdag binnen had dus de leveringstijd vind ik ook zeer goed te doen.


Ze zijn officieel ASG hoofd dealer van Ierland dus ze hebben hier heel veel van beschikbaar en vaak zijn ze ook een van de eersten al dan niet DE eerste in Europa die over nieuwe ASG modellen beschikken (heb hier zelf mijn CZ Scorpion Evo3 A1 gescoord terwijl hij bij de andere grote webshop nog niet leverbaar was). Maar naast ASG beschikken ze ook over een groot assortiment aan andere merken zoals Tokyo Marui, Classic Army, ICS, VFC, Magpul, G&G, King Arms, Cybergun, KJ Works, WE etc. Je loopt hier geen risico dat je een AA aanschaft die te hard schiet voor de nederlandse velden, want het is door de ierse wetgeving niet toegestaan AA's te verkopen die boven de 1 joule schieten dus alles is hier op afgesteld.


Alles in de webshop is voorzien van een goede omschrijving en mocht je dan toch nog vragen hebben dan zijn ze redelijk snel met antwoorden via de mail of via hun facebook account. De klantenservice is zeer goed en ook de nazorg bij problemen is uitstekend (ze hebben er zelfs voor gezorgd dat een in de soep gelopen gearbox door ASG gratis gerepareerd werd ook al viel dit eigenlijk niet binnen de garantie, dus mijn goedkeur hebben ze :D ) Ze denken dus echt met je mee om tot een voor jou zo voordelige oplossing te komen, mocht je een probleem hebben. Het enige nadeel is het terugsturen/omruilen van ontvangen goederen, maar dit probleem zul je in bijna elke buitenlandse webshop tegenkomen, je zal zelf de verzendkosten moeten betalen (zo tussen de 13 en 22 euro als ik mij niet vergis). Zoals ik al eerder gemeld heb duurt de verzending een dag of 3 a 4, afhankelijk van wanneer je de bestelling plaatst. Na de bestelling geplaatst te hebben, vragen ze je zoals het hoort naar een kopie van je NABV pas, die ze vervolgens netjes op de doos plakken, maar aangezien ze bij de EU aangesloten zijn, zul je weinig problemen hebben met de douane om AA's in te voeren.


Dus zoals hier dan ook wel een klein beetje uit de voorafgaande tekst blijkt, ben ik weer zeer tevreden over Airsoft Eire en kan ik iedereen deze webshop blind aanbevelen.