Airsoft Europe

Dakkie

New Member
13 mei 2014
1
0
Trophies
2
Hallo mensen,


In mijn onuitputtelijke zoektocht naar de goedkoopste ICS Transform4 waarmee ik een paar jaar lang mee door kan kwam ik op deze website.



http://www.airsofteurope.eu/?id_lang=9

 


Opzich een goede website waar de prijzen lager zijn dan de gemiddelde EU webshop met de duurdere merken.

Heeft iemand hier wel is wat gekocht en heeft ervaring? Laat het hieronder weten!
 
Ik kende het nog niet.


Heb even gekeken en ziet er prijstechnisch goed uit inderdaad, beetje onhandige webshop though.


Als je hier gaat bestellen laat dan even weten hoe het bevallen is, misschien wil ik ook wel in de toekomst. ;)
 
Hoi Dakkie.


Ik heb ook ff rondgekeken op die site en kwam onze Well MP7 en Well Scorpion tegen voor 2 X de prijs die ik ervoor betaald heb bij Taiwangun.com uit polski.


Bespaar je geld en ga daarmee in de vergelijking.


Die polen doen t heel goe in mijn optiek.


Succes.
 
Die polen verkopen alleen geen ics transform :p
Sowieso geen ics.
Maar laten we ontopic blijven.

Edit: hou er rekening mee dat bij deze shop de btw er nog bij komt die zit dus niet in de eerste prijs weergave berekend.
 
Kijk daarom vraag ik zeker mijn vrienden van de ACN website altijd even na.



Thanks @Bloodhound,



@Vladimir ik ben ook altijd zeer te spreken over de polen, taiwangun en gunfire. Mooi spul en vaak heel goedkoop. maar zoals sander al zegt verkopen ze geen ics (;


 
 
Nee dat klopt.


Maar ik ben dan ook niet zo'n fan van ICS.


Wij hebben bij die polski een AUG van APS besteld die er ook een "quick spring chance system" in aanbieden.


Voor veul minder dan een ICS.
 
Ik ben voor het kleinere spul opzich ook wel fan van onze poolse vrienden.

Tot dat ik problemen kreeg met mijn nieuwe GBB pistool kreeg en onze vrienden bij Taiwangun echt een zware kut mentaliteit hebben bij aftersales.

Kapotte magazijn beweren ze te testen maar ik krijg het 2 keer weer kapot terug.

Later haan van mijn pistool kapot.

Zegen ze direct dat er zeer waarschijnlijk kosten gaan komen omdat ik deze zelf los heb gehaald.

Sorry maar bij een GBB moet een fieldstrip kunnen voor onderhoud en schoonmaken, zonder daarbij de garantie te verliezen.


En 1 keer een replica besteld met downgrade. krijg deze thuis en schiet nog gewoon 410.


Ik hou het wel bij Gunfire. Taiwangun krijgt geen ene rooie rot cent meer van mij.


 


En tuurlijk is die APS een stuk goedkoper. Kwalitatief geloof ik alleen niet dat die mee kan komen met mijn L85 ICS. Maar dat is dan ook het prijsverschil. Daarom wil ik die de 17de dan ook eens graag vast houden en kijken hoe die is ;)

Er zijn wel wat buitenlandse sites die ICS een stuk goedkoper aanbieden. Heb alleen nog geen ervaring met die winkels.


 
 
Laten we deze discussie elders voortzetten, dit gaat over de webshop airsoft europe.