Mijn excuses alvast als ik niet de eerste (en waarschijnlijk ook niet de laatste) ben die deze vraag stelt. Maar ik ben opzoek naar een Airsoft Goggle die ik over mijn bril kan dragen. Heb ontzettend lopen treuzelen met het kopen van een bril aangezien ik het niet zo snel kon vinden en toen maar even heb laten wachten, maar na uitstellen en uitstellen is er nu een tikkeltje haast bij geboden aangezien ik aankomende zondag (06-12) een skrim heb in Arnhem. Veel mensen schreven al op forums dat een veiligheidsbril op sterkte slim is, maar ik heb op het moment niet het geld om lenzen te laten maken voor bril op sterkte, dus ik ben echt opzoek naar een goggle die ik over mijn bril heen kan plaatsen.
Een vriend van mij die zei dat de Phantom Tactical Goggles een goede waren, maar helaas kan ik die nergens in Nederland vinden op internet. Zijn er toevallig nog mensen die recent een goggle hebben gekocht die deze aan mij kunnen aanraden?
In ieder geval alvast ontzettend bedankt voor de moeite van het lezen van deze zeer repetitieve vraag, en nogmaals mijn excuses hiervoor.
Een vriend van mij die zei dat de Phantom Tactical Goggles een goede waren, maar helaas kan ik die nergens in Nederland vinden op internet. Zijn er toevallig nog mensen die recent een goggle hebben gekocht die deze aan mij kunnen aanraden?
In ieder geval alvast ontzettend bedankt voor de moeite van het lezen van deze zeer repetitieve vraag, en nogmaals mijn excuses hiervoor.