Airsoft Heaven krijgt een Showroom/Clubhuis. Opening zaterdag de 25e om 15u :)

Christiaan

Member
27 jun 2014
6
5
Trophies
2
Airsoft Heaven Shop krijgt een fysieke showroom annex clubhuis op een wel hele bijzondere en stemmige locatie, het Fort bij De Kwakel, waar je kleding, helmen en uitrusting voordat je bestelt eerst rustig kunt passen (inclusief pashokje), kiezen en vergelijken. Dan kun je bestellen in de maat en kleur die jou past en een paar weken later wordt alles thuis bezorgd.
Verder komen er 4 werkplekken om te knutselen aan je AA's en mekaar te helpen en kun je vanzelfsprekend daar ter plekke upgrade parts voor kopen. En niet te vergeten dan een 60 (!) meter range waar je gelijk je upgrade kunt uittesten!
Ook is er een grote MOLLE-wand waar je *alle* vormen, soorten en maten van pouches kunt bekijken en kunt uitvogelen of jouw magazijn/uitrusting/<wbr>flessen passen. Je kunt handschoenen passen, slings uitproberen, comms bekijken en testen, brillen vergelijken, rugzakken volproppen, plate carriers aantrekken en nog veel meer. 
Veelgebruikte producten zoals BB's zijn wel op voorraad natuurlijk. 
Kom je deze opening meevieren? Alle bestellingen die deze dag worden gedaan krijgen een 10% korting!<br style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: Arial, Verdana, sans-serif; line-height: 20.7999992370605px;"><div style="font-size: 13px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: Arial, Verdana, sans-serif; line-height: 20.7999992370605px;">Aanstaande zaterdag om 15:00u is de opening (en aansluitend om 19u een <a data-cke-saved-href="https://www.facebook.com/events/520171091461258/?ref=5" href="https://www.facebook.com/events/520171091461258/?ref=5" target="_blank">FortNight met IAPS tryout</a>). </div>
 
Jammer dat ik dit nu pas weet, anders was ik best graag gekomen.
Maar ik kom nog wel weer eens naar een Fortnight :p
 
helaas kan ik niet de komende zaterdag , heb iets met familie die langskomt ofzo ,Maar kom sowieso vaker op het fort want dat is toch wel een hele toffe locatie om dingen te testen etc.
 
Leuk Christiaan! Mooi dat je dat allemaal hebt kunnen regelen! Schietbaan van 60 meter :eek: Ook erg leuk <3