Airsoft in NH Noord

Er moet iets worden gedaan aan het ontbreken van airsoft locaties en velden in de provincie NH.

• Ja, elke keer dat ik wil airsoften ben ik minimaal 45 minuten tot een uur onderweg

Stemmen: 5 26,3%
  • Nee, ik vind het niet erg om te moeten reizen.

Stemmen: 4 21,1%
  • Nee, Ik heb hier geen last van want ik woon niet in de provincie.

Stemmen: 8 42,1%
  • Ja, ik zou graag eens NH bezoeken om te airsoften.

Stemmen: 1 5,3%
  • Ja, maar ik wil hier zelf niets voor doen.

Stemmen: 1 5,3%
  • Ja, ik zou graag willen helpen bij het opzetten van een locatie in NH.

Stemmen: 4 21,1%

• Totaal aantal stemmers
    19

Bart Dekker

Member
8 jun 2018
7
2
Trophies
2
Beste,

Als ik naar de kaartjes kijk van airsoft winkels en velden valt het mij enorm op dat de kop van Noord-Holland (onder sommige beter bekend als west-friesland) nog niet op de kaart staat. Mijn vraag aan jullie: Zijn er veel actieve airsofters aanwezig op dit forum uit deze regio en is het niet eens tijd dat er iets op touw wordt gezet in dit gedeelte van Nederland? Of is er zelfs al iemand bezig om iets op te zetten? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Bart

Ik kom zelf uit Purmerend, Noord-Holland.

Nu is het natuurlijk wel zo dat er vrij recentelijk 2 velden zijn geopend die redelijk dicht in de buurt zitten van mijn woonplaats, dit zijn ACA (Airsoft Club Amsterdam, gelegen in Wormerveer) en RSL (RSLAirsoft, gelegen in Assendelft)

Is dit niet voldoende? Waar zou jij dan liever velden willen zien?

• Leuk
Waarderingen: Crix
Balls & Arrows is toch ook prima aan te rijden vanuit NH?

Wat mij betreft wel, kom redelijk vaak bij Gladiator Sports en Balls & Arrows, is inderdaad wel 45 minuten rijden maar dat heb ik dan ook wel over voor een leuke skirmdag.

Ik woon in utrecht en de dichtsbijzijnde is ook balls and arrows met 45 minuten rijden. Verder ben ik ook meestal 1 tot 1,5 uur onderweg. Hoort er een beetje bij denk ik?

• Leuk
Waarderingen: Jan
Er was toch ook een CQB in NH? Echter om welke redenen dan ook hebben zij helaas moeten inpakken.
Onbekend of ze ooit nog met een andere locatie komen.

Er was toch ook een CQB in NH? Echter om welke redenen dan ook hebben zij helaas moeten inpakken.
Onbekend of ze ooit nog met een andere locatie komen.

Denk persoonlijk dat je hiermee doelt op RSLAirsoft - Aalsmeer (dit is een oude studio) welke nog steeds gebruikt wordt als CQB terrein. RSLAirsoft heeft een locatie op zowel Aalsmeer (CQB) maar ook bij Assendelft (Outdoor)

Ik denk eerder C4 van de mannen van skirmshop.
Deze zat in hippolytushoef, maar is gesloten. Reden weet ik zo ff niet meer.

Ik denk dat de auteur met name meer naar het noorden zit te denken, omgeving den helder. Daar is idd niets aanwezig.

Ik rij soms 2uur voor een locatie om er te spelen. En dat terwijl ik in 45 min. in gasselte (gaat sluiten) of Daarle zit.

Ben ook al keer naar barchon gereden. Het is ff vroeg op en laat thuis maar voor een leuk veld met goede organisatie heb je toch wel wat reizen over? Of komt dit omdat ik nog van de "oude garde" ben van voor de regulering.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Ik rij soms 2uur voor een locatie om er te spelen. En dat terwijl ik in 45 min. in gasselte (gaat sluiten) of Daarle zit.

Ben ook al keer naar barchon gereden. Het is ff vroeg op en laat thuis maar voor een leuk veld met goede organisatie heb je toch wel wat reizen over? Of komt dit omdat ik nog van de "oude garde" ben van voor de regulering.

Ben het met dit sentiment eens, bijna elke skirm rijd ik meer dan een uur voor, soms meer dan 2. Maar aan de andere kant zou het ook leuk zijn als er bijvoorbeeld in Gouda een cqb tent zou zitten waar ik zo nu en dan een avondskirm zou kunnen doen. Lekker laagdrempelig even knallen waar je niet gelijk een hele dag voor hoeft uit te trekken.

Ik begrijp die behoefte best.

• Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim
Ben het met dit sentiment eens, bijna elke skirm rijd ik meer dan een uur voor, soms meer dan 2. Maar aan de andere kant zou het ook leuk zijn als er bijvoorbeeld in Gouda een cqb tent zou zitten waar ik zo nu en dan een avondskirm zou kunnen doen. Lekker laagdrempelig even knallen waar je niet gelijk een hele dag voor hoeft uit te trekken.

Ik begrijp die behoefte best.

Ghost town is denk ik ca 30/45 minuten rijden voor jou. Speel ik ook wel eens in de winter periode

Woon zelf in Leeuwarden elke keer is het voor mij naar een veld ongeveer 1-1,5 uur rijden (Bunkerhill , Delta Outpost 19(Gaat weg helaas), Balls and Arrows) De rest is allemaal meer dan 2 uren rijden voor mij! Ik heb gelukkig team genoten in het zuiden wonen waar ik dan meestal overnacht. Een veld in Friesland zou echt te gek zijn! Ik zou er wel mee willen helpen maar kan er helaas niet veel finaceel aan bijdragen sinds het nog een hele opgave is om een veld te runnen volgensmij

Hoort er een beetje bij denk ik?
Idd! Airsoften en lange stukken rijden gaan wat mij betreft hand in hand. Iedere maand op hetzelfde veld, ik moet er niet aan denken.

Of komt dit omdat ik nog van de "oude garde" ben van voor de regulering.

Ik herken dat ook wel idd. Veel mensen van "voor die goede oude tijd" hadden het er toen niet voor over. Logischerwijs willen ze nu ook nog steeds dichtbij kunnen airsoften. Voor mij is dit idd al zon verbetering. Niet langs die opslag in België hoeven waardoor je nu "slechts" twee uur hoeft te rijden en los kunt gaan!

• Leuk
Waarderingen: Toothpick