Airsoft Inc. agenda

BoomSmurf

Well-Known Member
11 mei 2016
786
321
Trophies
19
Mensen interesse om binnenkort een keer op een zondag af te spreken voor een paar uurtjes CQB-lol bij Airsoft Inc?

Ik kan helaas niet erg vaak ivm werk, maar als ik kan ga ik zeker wel mee.

Erg leuke locatie. Al paar keer geweest! De marshalls zijn vriendelijk en doen erg hun best om er een gezellige skirm van te maken!

Soms is het wel "jammer" dat je tegen niet nabv leden speelt. Waardoor het soms wat "te makkelijk" kan zijn. Klinkt heel lullig maar kan het niet anders omschrijven..

Wanneer forum leden hier een keer gaan spelen; geef maar een gil misschien dat ik dan ook van de partij ben

Kennisen hebben 3 september de zaal afgehuurd. 4 leden en de rest collagae die het leuk vinden. Zijn nu bezig een team op te zetten en zullen dan regelmatig gaan, zeker als straks de 2000m2 buitenbaan klaar is.

Wanneer het zover is post ik het wel.

Moet zeggen dat ik de prijs mee vind vallen aangezien alles er bij zit. Goede replicas (Specna Arms B02 voornamelijk) en onbeperkte BBs.

En als ik de arenas in de buurt vergelijk, en de paintball lokaties, is de prijs zeer schappelijk.

Voor NABV leden is het 25 euro voor 3 uur.. Daar ga je overal in Nederland een hele dag voor skirmen. En ik zit dan net zo lang in de auto als dat ik aan het skirmen ben.

Misschien is het voor niet-leden wel goed te doen, aangezien op veel andere locaties idd een heel beperkt aantal bb's bij de prijs zit.

Ben er gisteren weer een paar uurtjes geweest. Neef kwam langs en wilde weer even de baan op. Was alleen een groep met 14+ geboekt dus daarbij aangeschoven.

Op een paar cheaters na die hun hits niet wilde pakken heerlijk gespeeld. De refs pikten ze er zo uit en dat scheelde een hoop frustraties.

Verder gelachen en de cheaters ook een paar keer geknifed omdat ze die hits wel moesten nemen.

Ga liever voor 18+ maar af en toe een potje zoals gisteren is ook erg leuk.

Dus als ik het goed begrijp heb je met een 360 fps replica tussen kinderen van 14 gelopen die niet harder dan 93 fps schieten?

Nope. Ik heb een .5 joule replica gekregen, net als de rest. Zou anders wel heel erg lullig zijn.

Het speelt wel heel anders dan weten dat er 8 super afgestelde replicas aan de andere kant van de hal op je staan te wachten. Was gewoon gezellig, en met de jongere spelen (er waren er maar van 6 van 18+) de beginselen doorgenomen en ze enthousiast gemaakt, en met de 18 jarigen gaan we volgende keer een avond 18+ skirmen.

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en Jan
Volgens mij is dat illegaal volgens de Nederlandse wetgeving. Jonger dan 18 kom je in de CE gekeurde categorie en die mogen niet harder dan 0.08 joule.

Misschien dat @Toothpick wat meer weet hierover. Die is ook erg thuis in de Nederlandse wetgeving.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Dan zal het nog minder geweest zijn. Waren niet van mij en staat er niet duidelijk op. Maar deze deden nog best wel zeer in mijn nek.

@Sander heeft gelijk.
-18 jr is 0,08j CE goedgekeurde airsoftapparaten/speelgoed.

Pas 18 jr en ouder mag je met hogere joule airsoft apparaten spelen tot max (ff uit mijn hoofd) 1,2 joule maar is via nabv beperkt tot 500 fps voor re-enactment of 360 fps in indoor lokatie met single shot regel.