Airsoft materiaal netjes

Suriana

Well-Known Member
25 sep 2017
184
84
Trophies
10
Hallo allemaal,

Ik weet niet hoe jullie dit gedaan hebben maar ik heb zojuist een oud kledinglocker gehaald voor al mijn airsoft materiaal.

Zie foto.
IMG-20171010-WA0009.jpg

Hoe hebben jullie dit netjes weggewerkt?

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ziet er prima uit! Wat bedoel je precies? Qua afsluiten, of..?

Ja de regel is inderdaad in een "deugdelijk" afgesloten kast of kluis.

Wat hebben jullie hiervoor gebruikt?

Ik heb gewoon een kamer die afgesloten is. En daar hangen de replica`s mooi aan de muur :)

• Leuk
Waarderingen: Suriana
Ik heb al m'n replica's en gear in een kast, waar al in slot in is gebouwd. Had daar wel geluk mee. En hij valt niet op, ookal is ie in het volle zicht :)

• Leuk
Waarderingen: lotte
Dit is het voor nu maar even geworden. Best prima al zeg ik het zelf!
PicsArt_10-11-10.43.38.jpg

Na mijn zolderverbouwing maar weer even naar kijken

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en Sadiek
Ziet er prima uit! Leuk ook dat je de fps test van SA opgehangen hebt ;)

• Leuk
Ziet er prima uit! Leuk ook dat je de fps test van SA opgehangen hebt ;)

Whaha ja de vraag is nu voor hoelang blijft het zo komen steeds meer spullen aan.
Denk dat die als eerst zal verdwijnen tussen de rest van de papieren of in zijn originele doos.

Whaha ja de vraag is nu voor hoelang blijft het zo komen steeds meer spullen aan.
Denk dat die als eerst zal verdwijnen tussen de rest van de papieren of in zijn originele doos.

Ah joh! Is leuk man. Ik heb mijn kast ook volgehangen met patches, stickers en wat papieren. Oh, en Skirm plattegronden :)

• Leuk
Ik heb gewoon een smalle lockerkast. Prima ding, alles past erin. Kleding ligt gewoon in m'n kledingkast :)

• Leuk
Ziet er netjes uit! Ik heb zelf een glazen vitrine kast met verlichting en simpel slotje. Werkt prima en ik kan mooi naar mijn replica's kijken. Andere airsoft spullen bewaar ik gewoon in doosjes in een andere kast en kleding hangt aan een haakje in mijn kleding kast. Werkt allemaal prima voor mij.

Qua slot kan je best veel doen. Je kan een ketting er omheen doen of zelf een slotplaatje erop maken. Je kan dat wel allemaal vanaf de buitenkant zien. Zit er aan de binnenkant geen plek voor een sleutelhuis? Of kan je daar zelf geen ruimte voor maken. Is wat meer DIY werk maar ziet er uiteindelijk mooi en netjes uit.

• Leuk
Heel netjes inderdaad! Ik heb een metalen locker met hangslot staan :) En een zooitje ikea kasten voor de gear, kleding en accessoires.

• Leuk
Waarderingen: lotte en Suriana
Ik heb een hele kamer met een slot om alles op te slaan. Kan ik alles gewoon in de tas op de kast leggen.