Airsoft proberen

tovenaaier

Well-Known Member
17 feb 2016
63
34
Trophies
5
Hallo,

Ik en 2 vrienden zijn van plan om te Airsoften, we zijn allen 18 jaartjes jong.
wij willen voordat wij gear etc aanschaffen eerst een dagje meedraaien.
Nu heb ik al gezien dat ACN introducé dagen organiseert, maar dit duurt ons te lang :P.
Zijn er ergens binnenkort nog soort gelijken dagen of ergens skirms waar wij aan mee kunnen
doen met een GOEDE huurkit waardoor we ook echt het gevoel kunnen krijgen dat we meedoen?

ps; locatie maakt niet echt uit, we zijn in bezit van rijbewijs en auto.

Mvg,

T

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Uhm gewoon meedoen aan een open skirm I guess, zoiets als wat ACN doet zal niet zo 123 voorbij komen. Oh en met een huurkit krijg je altijd een replica die okay is maar niet spectaculair, dat kan je ook niet echt verwachten lijkt me.

• Leuk
Balls & Arrows Lelystad heeft open skirms waar je jezelf kunt aanmelden als introducee. Zij melden jou dan aan bij NABV.
Je huurt dan inderdaad een setje zodat je kunt ervaren wat het is.

Welkom op het forum, en wie weet tot op het veld!

• Leuk
Ik deel de mening van Stey. B&A heeft goede regelingen voor huurspelers. De setjes zijn Oke (Elite set heeft een G36 of Mp5 met een chestrig, 2mags, overall, shemag, pet en bril) en het veld is groot genoeg om alle verschillende aspecten van Airsoft een keer te kunnen ervaren. Nadeel: rond deze tijd van het jaar wil het nog wel eens modderig zijn.

Welkom!

Inderdaad, gewoon naar een open game gaan met een huurset :) Balls and Arrows heeft dit, 3Division en Veluwe Airsoft ook. 3Division is gelijk wat serieuzer qua speelstijl met CO's, platoons en squads. Balls and Arrows heb je wat meer de tijd om te proberen en te oefenen denk ik.

Ik heb even op de verschillende sites gekeken en alleen bij Balls and Arrows schrijven ze mij in als introducé.
Dit is volgensmij toch noodzakelijk en dus kan ik dan toch alleen bij Balls and Arrows airsoften als ik niemand ken die NABV lid is?

mvg

Raar, ik dacht dat er meer zouden zijn die introduce's inschrijven...

Kan zo zijn, maar ik heb het verder niet terug kunnen vinden op de websites

Kan zo zijn, maar ik heb het verder niet terug kunnen vinden op de websites

Bij dark forest heb ik ook al een keer een hele groep intro's zien voorbij komen die geen van allen lid waren, dus denk dat de meeste locaties het niet super duidelijk vermeld hebben op de website, maar ik denk dat je met een mailtje wel kan regelen dat je mee kan doen.

• Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL
Dark forest kam idd ook. Ben daar zelf ook mijn eerste keer geweest, helaas gelijk verslaafd :p

Groet,
Peter

Bijna alle organisatoren willen je wel inschrijven als je even contact met ze opneemt.

Als je daar bent kijk dan goed naar de replica´s van de andere spelers en vraag ze naar hun ervaringen.

11 februari gaat mijn team (TTS) met een leuke groep richting darkforest. Kan je natuurlijk altijd bij aansluiten @tovenaaier

26feb ga ik naar bunkerhill (3division in daarle) je kan je aanmelden via hun website en het vakje van intro aanklikken en de rest regelen hun voor je..