Airsoft sidearm

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lukas
  • Startdatum Startdatum

Lukas

Active Member
1 okt 2017
36
10
Trophies
5
Goeiemorgen iedereen ;)

Ik heb mijn SA-B14 ontvangen, ben er erg blij mee maar nog niet mee geskirmt. Ben ondertussen opzoek naar een goed handwapen. Ik zat op gunfire.pl te kijken voor eentje met blowback alleen er is zoveel keuze!

Is er iemand die weet wat een goed merk is en waar ik moet letten met het aanschaffen van een sidearm?

Groetjes,
Lukas

Side arm in 1 keer goed doen, ik heb tig van die +- €100 dingen gekocht, maar is allemaal net niks. Spaar even door voor een TM, het liefst met dubbelstack magazijnen (g18, high capa, sig226?, M & P), die hebben minder last van cool-down effect.

We begrijpen hier natuurlijk allemaal dat het om een hand replica gaat, want wij gebruiken geen van allen wapens voor deze hobby ;)

Maar inderdaad, volg Evils advies en bespaar je zelf uiteindelijk veel geklooi en geld. Spaar door voor een TM. Kost wat, heb je ook wat.

• Leuk
Waarderingen: Jan
of tsjechie ook een optie, maar ik raad ook aan een TM te kopen, goed ootb, goede upgrade platforms en zien er goed uit zelfs nadat je er per ongeluk mee hebt gegooid :oops: (aka uit mijn handen laten glijden :|).

Ik wil je juist aanraden te wachten met een side-arm, je hebt hem namelijk niet altijd nodig en het is meer een hebbeding. Kun je beter
zorgen dat je iets meer spullen voor je main hebt. (accu's, magazijnen etc)

Heb zelf ook een TM Glock 17 en ben er erg blij mee. Hij is een paar keer door het zand gegaan/gesleept. En na een field strip en even poetsen deed ze het weer top. Heb ook nog geen enkele misfire gehad.

Als Sniper gebruik ik hem veel, als Rifleman niet zoveel. Maar het kan handig zijn in een pinch :D

Ben zelf ook super tevreden over mijn TM hi-capa gold match. Maar het is inderdaad meer een hebbeding, ik heb hem vooral omdat ik het leuk vind om af en toe gewoon met een gas blowback te kunnen schieten zonder een GBB rifle te moeten nemen.

We begrijpen hier natuurlijk allemaal dat het om een hand replica gaat, want wij gebruiken geen van allen wapens voor deze hobby ;).
Je was me voor...ruim voor. Ik wou m al doorverwijzen naar lokale schietvereniging.

Ps ik heb ook (ASG)TM Glock 17

Zoals @Lockheed aangeeft zou ik even wachten. Ik heb ook pas sinds vorige week een side arm aangeschaft en eerst gezorgd dat mijn volledige gear en main replica was zoals ik het wilde hebben. Ik heb ook nog geen enkele keer mijn sidearm gemist in het veld.

@Sander of @Peter moet dit topic niet naar 'Algemeen'? Het is niet echt een review van iets.

@Sander of @Peter moet dit topic niet naar 'Algemeen'? Het is niet echt een review van iets.

Done, thanks voor je oplettendheid. ;)

Ik heb zelf de TM Glock 17, erg fijn ding, niks aan hoeven upgraden. Alleen zal deze nieuw wel erg lastig te vinden zijn ivm licenties.
Wat hierboven ook al gezegd is, voorlopig heb je geen sidearm nodig, sterker nog, het voegt maar zelden iets toe, hoewel de "cool-factor" natuurlijk wel een dingetje is. ;)

Bijkomend voordeel, tijdens alle skirms die je bezoekt zul je verscheidende replica's en kan je ze vaak ook even vast houden ( als je het lief vraagt) misschien kom je dan wel iets tegen wat je nog gaver vindt.