Airsoft spelers in brabant rondom den bosch? +-/30km

timetje100

New Member
1 okt 2015
2
0
Trophies
1
Hallo mede airsofters,

Airsoft club drunen is bezig om een stuk grond te realiseren om doordeweeks lekker te kunnen airsoften.Op dit moment is er rondom den bosch nog geen enkel terrein beschikbaar voor te airsoften, hierdoor trainen veel teams ver weg of in belgië.

Daarom willen wij met de gemeente in overleg om eventueel een stuk grond te kunnen gebruiken voor het airsoften. Daarvoor willen wij graag weten wie er allemaal in de buurt van den bosch woont? Want hoe meer airsofters er zijn rondom Den Bosch hoe meer kans er is om de gemeente over te halen!

Ik hoor het graag!

Tim Lammers

Ik woon in haps, 17 km zuidelijk van nijmegen langs de A73

@Manders en @aeron wonen in uden

Voor de rest weet ik het niet zo van de andere spelers op dit forum

Ook Uden, en mn vriendin is ook bezig met haar nabv pas aanvraag

Je hebt in Eethen een terrein zitten (oude parkeer terrein van discotheek "de schuur")

Het is niet groot  ik geloof iets van 1.5 ha maar voor een prive training is het opzich geen slecht terrein.

Je hebt in Eethen een terrein zitten (oude parkeer terrein van discotheek "de schuur")

Het is niet groot  ik geloof iets van 1.5 ha maar voor een prive training is het opzich geen slecht terrein.

je bedoelt het terrein van Lima Bravo

het is meer een Paintball terrein, de netten die de Safety van de rest scheid zijn NOG NIET airsoft veilig, dus je moet je bril ophouden in de safety MUV in de bar, als het spel bezig is, de eigenaar is wel bezig met het zoeken van netten die veilig zijn en er voor zorgen dat je toch nog kan kijken vanuit de safety 

Waarom zou je in de safety staan kijken als er gespeeld word op het veld?? Volgens mij hoor je dan zelf ook daar te staan. Zeker als het een training betreft.

Peuk roken?

een game zonder respawns?

onderhoud aan de Replica's(Defecten/lege accu)

Magazijnen laden?

ik kan zo nog door gaan maar ik houd het hier maar bij 

Dat zegt meer over jou dan over het veld denk ik.
Maar laten we on topic blijven.

NABV is momenteel in aanvraag, daarna ga ik beginnen. Ik komt uit Gemonde / Gemeente Sint Michielsgestel... heb zeker interesse!

Ik heb ook wel interesse in een terrein rondom Den Bosch. Ik kom zelf uit Wageningen, maar teamgenoten weer meer uit de buurt van Den Bosch.

Oktober 2015 gepost, 1 post, nooit meer gereageerd... ik denk niet dat jullie nog reactie gaan krijgen :P