Airsoft store Oostkamp (nachtmerrie)

Rubenairsoft

Member
21 jul 2025
9
1
Dag iedereen
Ik raad jullie aan om nooit naar Airsoft store in Oostkamp of in Gent te gaan. Het duurde 2 maanden om mijn thompson m1a1 geweer te vermaken en hij werkte nog altijd niet.
Ik heb dan een slechte review geplaatst. Een paar maanden later ging ik een nieuwe batterij kopen. Na een halfuur wachten aan de kassa mocht ik deze niet aankopen omdat ik een slechte review had geplaatst. Ze zei dat als ik het verwijder het wel zou mogen. Dan ben ik gewoon doorgereden naar Poperinge naar Airsoft Shop. Daar werd ik beter behandeld.

Sowwwwwwwwwwww lekker arrogant zeg, "als je je slechte review verwijderd, mag je weer iets kopen"
Die verdienen een 2de negatieve review 🙃

• Leuk
Waarderingen: Assault Captain
Is het erg als ik je verhaal een beetje apart vindt? Wees trouwens vrij om je toe te lichten, maar ik begrijp het niet helemaal. Kan aan mij liggen.

Je gaf aan dat je je slecht behandeld voelt bij een winkel n.a.v. een reparatie. Dat kan, geen probleem.
Je hebt daar een negatieve review over achtergelaten, waar ik de details niet van weet. Plus, ik weet ook niet de algehele situatie, maar je bent in ieder geval flink ontevreden weggegaan en je geeft daarmee duidelijk de indruk dat je dus eigenlijk niet meer naar deze winkel zou willen, want het voldoet bij jou niet aan jouw eisen.

Voor mij zou het dan klaar zijn en dan zou ik dus niet meer naar zo'n winkel toe gaan. Zo simpel is het. Ik zou dan standaard doorrijden naar Airsoftshop.

Toch besluit je om weer terug te gaan naar specifiek deze winkel om nog iets te halen en schijnbaar heeft het personeel je dus herkent. Waarop ze besluiten je niets te verkopen.

Een ondernemer die specifiek er voor kiest om een klant geen service te verlenen; dat is bijzonder. Want tja: geen verkoop is geen opbrengst/omzet. Dat lijkt het mij dat er meer is voorgevallen dan wat je hier hebt vertelt. Plus, het personeel heeft je dus aan de hand van je review weten te herkennen.

Ik heb zelf een tijdje in de retail gewerkt waarbij klanten ook wel eens flink negatief zijn geweest.
Dat was niet tegen mij als persoon zelf, maar vaak meer omdat we als keten iets bijvoorbeeld niet op voorraad hadden of dat de levertijd langer was dan gepland. Zinnen als 'Ik kom hier nooit meer', kwamen daar wel eens bij voor. Waarbij ik letterlijk binnen een week dezelfde klant weer ons pand zag betreden, aangezien ze (toch) nog iets nodig hadden.

Tja, dan krijg je van ook inderdaad de vraag wat je hier doet, 'want u zei dat u hier nooit meer zou komen?'

Het is niet dat ik hier Airsoft Store loopt te verdedigen: als je daar een slechte ervaring hebt gehad, dan is dat ook vervelend. Maar ik heb hier het idee dat dit verhaal te kort is. Ik mis details.

Verklaar je vooral nader. Ben benieuwd.

Is het erg als ik je verhaal een beetje apart vindt? Wees trouwens vrij om je toe te lichten, maar ik begrijp het niet helemaal. Kan aan mij liggen.

Je gaf aan dat je je slecht behandeld voelt bij een winkel n.a.v. een reparatie. Dat kan, geen probleem.
Je hebt daar een negatieve review over achtergelaten, waar ik de details niet van weet. Plus, ik weet ook niet de algehele situatie, maar je bent in ieder geval flink ontevreden weggegaan en je geeft daarmee duidelijk de indruk dat je dus eigenlijk niet meer naar deze winkel zou willen, want het voldoet bij jou niet aan jouw eisen.

Voor mij zou het dan klaar zijn en dan zou ik dus niet meer naar zo'n winkel toe gaan. Zo simpel is het. Ik zou dan standaard doorrijden naar Airsoftshop.

Toch besluit je om weer terug te gaan naar specifiek deze winkel om nog iets te halen en schijnbaar heeft het personeel je dus herkent. Waarop ze besluiten je niets te verkopen.

Een ondernemer die specifiek er voor kiest om een klant geen service te verlenen; dat is bijzonder. Want tja: geen verkoop is geen opbrengst/omzet. Dat lijkt het mij dat er meer is voorgevallen dan wat je hier hebt vertelt. Plus, het personeel heeft je dus aan de hand van je review weten te herkennen.

Ik heb zelf een tijdje in de retail gewerkt waarbij klanten ook wel eens flink negatief zijn geweest.
Dat was niet tegen mij als persoon zelf, maar vaak meer omdat we als keten iets bijvoorbeeld niet op voorraad hadden of dat de levertijd langer was dan gepland. Zinnen als 'Ik kom hier nooit meer', kwamen daar wel eens bij voor. Waarbij ik letterlijk binnen een week dezelfde klant weer ons pand zag betreden, aangezien ze (toch) nog iets nodig hadden.

Tja, dan krijg je van ook inderdaad de vraag wat je hier doet, 'want u zei dat u hier nooit meer zou komen?'

Het is niet dat ik hier Airsoft Store loopt te verdedigen: als je daar een slechte ervaring hebt gehad, dan is dat ook vervelend. Maar ik heb hier het idee dat dit verhaal te kort is. Ik mis details.

Verklaar je vooral nader. Ben benieuwd.
Je mag zeker mijn verhaal appart vinden. Ten eerste had ik een review geschreven waar er niet instond ik kom hier nooit meer, maar die gewoon het probleem uitlegde: Het duurt 2 maanden om een probleem op te lossen dat eigenlijk heel simpel was. Ik had 70 euro betaalt voor niets omdat het nogaltijd kapot was. Ik had de winkel gecontacteerd door te bellen. Ze konden me niet verder helpen. Ten tweede er is altijd ander personeel in de winkel. Ze hadden gewoon mijn review gelinkt aan mijn naam die in het systeem stond omdat men altijd hun naam moet geven voor ze iets kopen. Ik zei mijn naam bij de aankoop van de batterij en er was een probleem. Ik wist niet waarom. En dan zeiden ze dat het door de review was. Ze zeiden dat ik moest een email gestuurd hebben i.p.v te bellen. (Dit hebben ze nooit vermeld aan mij) Ik wou de winkel nog een kans geven daardoor dat ik ernaar ben gegaan. Oostkamp ligt ook dichter bij mij dan poperinge. De batterij was ook 5 euro goedkoper. Ik dacht dat het een eenmalig probleem was met die reparatie. In het vervolg ga ik wel direct doorrijden naar Poperinge.

Dank je voor je extra uitleg.

Tja. Leek er, vanaf je eerste post, nogal op dat het je allemaal vooral dwars zit, aangezien:
- Je hebt schijnbaar 2 slechte reviews geschreven.
- Je opent een topic dat het slechte winkel is met een relatief korte mededeling in je openingspost.
- Je account is nog relatief nieuw, dus het oogt dan dat je een account hebt gestart om alleen dit te melden. Al je posts gaan over de Thompson, soms ook in het Engels. Al lijkt het probleem met een beetje hulp van @gambit (waarvoor chapeau, gambit) snel verholpen.

Vandaar dat ik het allemaal een beetje vreemd vindt en vandaar mijn reactie.

Vervelend dat het voor jou in ieder geval zo gelopen is. Zoals je zelf zegt en ik eigenlijk ook al aangaf: rijdt dan voortaan maar door naar Poperinge. Of bestel het ergens anders online. Lijkt mij beter.

Denk niet dat het veel zin heeft om het verder uit te praten met de winkeleigenaar. Kom je niet uit.

• Leuk
Waarderingen: gambit
Dank je voor je extra uitleg.

Tja. Leek er, vanaf je eerste post, nogal op dat het je allemaal vooral dwars zit, aangezien:
- Je hebt schijnbaar 2 slechte reviews geschreven.
- Je opent een topic dat het slechte winkel is met een relatief korte mededeling in je openingspost.
- Je account is nog relatief nieuw, dus het oogt dan dat je een account hebt gestart om alleen dit te melden. Al je posts gaan over de Thompson, soms ook in het Engels. Al lijkt het probleem met een beetje hulp van @gambit (waarvoor chapeau, gambit) snel verholpen.

Vandaar dat ik het allemaal een beetje vreemd vindt en vandaar mijn reactie.

Vervelend dat het voor jou in ieder geval zo gelopen is. Zoals je zelf zegt en ik eigenlijk ook al aangaf: rijdt dan voortaan maar door naar Poperinge. Of bestel het ergens anders online. Lijkt mij beter.

Denk niet dat het veel zin heeft om het verder uit te praten met de winkeleigenaar. Kom je niet uit.
Ik had dit account gemaakt om meer informatie te krijgen over het probleem dat ik heb en dat niet opgelost was door de airsoft store. Ik heb het zelf kunnen oplossen en met de hulp van gambit. Ik raad andere mensen niet aan om naar die winkel te gaan.

Hier lag DE kans voor de ondernemer om OF de vorige klacht alsnog te verhelpen/verbeteren, OF om iets van excuses aan te bieden dat de klant niet naar voldoening geholpen was....

Maar je merkt tegenwoordig dat ondernemers het veel te goed hebben (of denken dat ze het te goed hebben).....
De afgelopen weken zelf regelmatig prive met diverse bedrijven contact gezocht, zodat hun geld aan mij hadden kunnen verdienen door verkoop/reparatie/service of wat dan ook.... De telefoon wordt gewoonweg niet opgenomen, mails worden pas na een dikke week beantwoord....
Als je al een telefoonnummer kunt vinden, of een mailadres...."u kunt onze chatbot gebruiken" .....

Op mijn werk (ik werk in de zorg) merk ik dat ook. Leveranciers die zich niet aan afspraken houden, ineens een bepaald artikel niet meer maken/verkopen, of in backorder gaan...

Laatst bewerkt: