Airsoft Team Training Day - 14 december op De Vlasakkers - Amersfoort

Aan alle aanwezigen vandaag, Super bedankt!

Het was een hele gave dag, als ik kan ga ik volgende keer gewoon weer. ;)

Als er ooit een volgende komt dan ga ik zeker proberen om mee te gaan ;-) ik baal wel een beetje dat ik deze moest laten schieten.

laten schieten... whahahahahaha :)

Dat was jammer idd, maar er gaan er meer volgen. ;)

Ja was een leuke groep die we hadden! Heel gezellig en erg leuke dag. Sorry Sander :( 

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad jongens.

Wel jammer van die reistijd voor je Jan ;)

Zoals ik of FB al aan gaf, zowel wij als jullie hebben echt geluk gehad met het weer.

Sommige dingen van de TTD spreken me wel aan, maar het gat om het over te zetten naar het airsoften is mij te groot.

Ik hou het wel lekker bij skirms en RTT.

Je hoeft niet per sé om te zetten naar airsoften. Je kan ook gewoon een leuke dag hebben. ;)

Ja dat was wel even een knop omzetten @twinfromhell maar goed, je houdt na die giga reis wel een mooie dag over. 

Leuk dat jullie hebben kunnen surfen ja! 

En het omzetten naar airsoft, deze dag was wat minder van toepassing, maar tot nu toe van deel 1 en stukjes van 2 (van wat ik heb gezien gister) kun je dat wel mooi gebruiken bij de velden als Bunker Hill. Bij Balls and Arrows zou ik vooral de handsignalen kunnen gebruiken maar de rest duurt daar gewoon flink te lang haha! 

Wat Jan zegt inderdaad ,op kleine velden zoals B&A en Veluwe Airsoft heeft patrouille gang etc geen zin. Daar is het met name rennen en zoveel mogelijk terrein pakken en dan zo snel mogelijk.
Een beetje call of duty stijl run and gun 

Maar pak een terrein als Bunkerhill ( oke in het begin gaat het daar ook om terrein pakken zo snel mogelijk) maar als je die eerste rush gehad hebt is er genoeg ruimte om eventueel tactische verplaatsingen te doen, dan kan het toch wel heel handig zijn dat je een beetje de protocollen hanteerd anders ben je "nice target practice" voor de tegenpartij.