airsoftcombatsupport.nl

Willem

New Member
22 okt 2015
3
0
Trophies
1
Ik wil hier een replica bestellen, heeft iemand hier al ervaring mee?


Even een update, na wat prettig en vlot email verkeer toch besloten hier wat te gaan bestellen. Zodra ik meer weet zal ik het hier vermelden!


Update 2: Vannochtend 2x een G&G CM16 SRL, camelbag en een reddot besteld en ze hebben het gelijk verzonden. Track and trace geeft aan dat het woensdag al aankomt dus tot zo ver ben ik aardig positief!


Update 3: Dag na besetelling alles binnen gekregen. Alles zat netjes verpakt en was heel dus ik ben tevrede over de levering!
 
ik heb geen ervaring met ze, maar als ik zo eens naar de website kijk.. zou ik overwegen om ergens anders wat te bestellen.


met name hier om: http://www.airsoftcombatsupport.nl/shop/2015/index.php/retourneren


wet kopen op afstand geldt bij deze toko blijkbaar niet.. of is daar wat aan veranderd waar ik niet van op de hoogte ben?
 
Nee, het is nog altijd dat je 14 dagen bedenktijd hebt. Dat is volgens mij wettelijk bepaald.

Ze zeggen echter gebreken binnen 7 dagen te vermelden dat heeft niet perse met bedenktijd te maken maar eerder met schade door abnormaal gebruik.

Daarnaast is vermelden iets anders dan retour sturen;)
 
nou ja, ze geven je pas een retour adres als je een reden die zij goed genoeg vinden om het goed retour te sturen. dat maak ik er iig van..


lijkt me niet dat het zo werkt in de normale gang van zaken...
 
je mag binnen 14 dagen zonder opgave van reden retourneren conform de wet
 
Hier dan de nieuwe beschrijving.

Een bepaalde replica was op, terwijl ik dagenlang de actie, als die zou beginnen, op zat te wachten. Binnen 15 minuten alle replica's uitverkocht.

De volgende ochtend gebeld; hee ik heb er nog twee, wel in een andere kleurstelling. Ik kan wel wat swappen en dan maak ik er een voor je!

Conclusie; top service en denken heel goed mee.