airsoftpro.nl

Tom van den Bosch

Well-Known Member
2 jul 2017
45
17
Trophies
3
Beste allemaal,

Deze webshop kwam ik laatst tegen, toen ik op zoek was naar tornado granaten. Bovenaan in de browser staat: Dit is een demo-winkel. Een geplaatste bestelling zal niet worden verwerkt.

Ook als ik bij contact een telefoonnummer zoek, is die niet te vinden. En het adres verwijst naar een normaal woonwijk huis, en niet naar een winkel locatie o.i.d.

Is er iemand die weet hoe deze webshop te werk gaat, en of ik hier rustig een tornado granaat kan bestellen?
 
Is er iemand die weet hoe deze webshop te werk gaat, en of ik hier rustig een tornado granaat kan bestellen?

Overigens zijn tornado's nog steeds illegaal in Nederland. Ze zijn "gedoogd" maar als je een beetje vervelende ambtenaar hebt word je aangehouden en tornado's afgenomen.. NABV is bezig met legaal krijgen van die dingen maar tot die tijd... illegaal en word het gezien als explosief en valt het onder de wapenwet.

Misschien worden ze al afgenomen door douane bij binnenkomst NL.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom van den Bosch
  1. "Dit is een demo-winkel. Een geplaatste bestelling zal niet worden verwerkt."
  2. Contactgegevens niet te vinden
Als je dit zelf terugleest... denk je dan niet gelijk: "Hier wil ik niet kopen want, wat als er iets niet goed gaat?"
Je hebt geen contactgegevens dus je kunt niemand bellen of bezoeken. Daarnaast... demo-winkel, geen daadwerkelijke producten dus de "voorraad" is virtueel; Bestaat niet.

Ik zou het dus niet doen. Wil je echt geld weggooien.. laat het even weten, dan geef ik je mijn bankrekeningnummer.
 
@Tactical Bear Volgens NABV zijn tornado's zonder een lepel 100% legaal heb ik begrepen. Tenminste, dacht dacht ik na dit artikel: http://www.nabv.nl/nieuws/nieuws-detail/24.06.2016---airsoft-tornado-gebruik-toegestaan
Dus reden genoeg om er 1tje proberen te vinden :) En ik hoopte dat deze dealer ze misschien al in Nederland heeft liggen. Heb je toevallig al wel eens iemand hiermee zien spelen in Nederland?

@Stey Ja okee! Maarja wel adresgegevens. Wat ik kan doen is emailen of ze het op voorraad hebben, en of ik het kan op komen halen o.i.d. Worth a shot! Beter dan die 100 euro op jou reken storten hehe. Maar goed geprobeerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Groot kans dat er binnenkort op dit domein een webshop zit... lijkt nu nog in ontwikkeling.
 
Ze verkopen ook (nog) geen replica's.
Mogelijk dat de persoon achter de website bezig is met de politie-academie om (vuur)wapens te mogen verkopen. Dan is het überhaupt nog niet mogelijk om welk soort replica dan ook, ook handgranaat replica, te verkopen als winkel.

Ik zou deze winkel lekker links laten liggen en over een half jaartje weer gaan kijken of er iets veranderd is. Durf er bijna geld op te zetten dat dat niet het geval zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ben ook eens zoiets tegengekomen. Voor zover ik het toen heb kunnen uitvogelen betrof het letterlijk een demo-winkel, bedoeld om een indruk te geven wat er met een bepaalde webwinkeltool gemaakt kan worden.