airsoftshopeurope (partner airsoftshop.be)

Mr.cage

New Member
25 dec 2014
1
0
Trophies
1
Via airsoftshop.be kwam ik op de partner site airsoftshopeurope,  niet te verwarren  met airsofteurope.


nu kunnen we toch de replicas  opgestuurd krijgen die airsoftshop.be op haar website aanbiedt.


airsoftshop.be heeft echt een topservice ! Dus ik verwacht heel veel van hun nieuwe webshop. 


 


Gisteren een zeer speciale sidearm besteld , werd een paar uur na mijn bestelling al opgestuurd. 


Groetjes,


 


Cage
 
Airsoft surgeon clock g19 SAI ARMS.


ik had even geen rekening gehouden met de feestdagen.  Krijg hem maandag binnen :)


 
 
Dat is een mooie aankoop ja. Als je wilt, laat dan eens na ontvangst je impressies eens weten.
 
Ik heb ook al luttele keren besteld bij airsoftshop.be, zelfs een keer bij de beste mannen langsgeweest om wat schiettuig in te slaan en ik moet zeggen dat ik echt zeer tevreden ben over hun service en ook de shop ziet er zeer goed uit.


Ik ben ook heel blij met het opzetten van de airsoftshopeurope, want nu is het tenminste ook mogelijk om een AA via de site bij ze te bestellen, wat betekent dat ze een manier gevonden hebben om de belgische wetgeving te omzeilen :D