Airsoftzone.co.uk

Blade

Well-Known Member
6 mrt 2015
409
242
Trophies
15
Leuke engelse webshop met mooi aanbod qua replicas en accesoires.

Probeerde hier een G&G RK74-CQB te bestellen, echter staat er voor verzending alleen informatie over shipping binnen de UK en ook het registreren op de website kon alleen voor UK adressen, dus via facebook informatie gevraagd en toen te horen gekregen dat ze momenteel problemen hebben met de koeriersbedrijven ivm replicas versturen naar het buitenland. Dus was het op dat moment niet mogelijk om de replica daar te kopen. Dat was wel jammer, want door een leuke actie van G&G en een zowiezo al lagere prijs dan in NL was de replica bij hun omgerekend €320 euro en bij Qtac ging ie pas voor €399,99.

Dus gedwongen afgestapt van het idee daar te bestellen, maar vorige week toch besloten de magazijnen voor deze replica bij hun te bestellen, omdat ze alleen bij hun nog voorradig waren in Europa en ze waren nog een paar euro goedkoper dan bij andere shops. Gewoon via facebook weer een bericht gestuurd, vervolgens een paypal link gekregen om te betalen en paar dagen later waren ze binnen. Harstikke handig en vriendelijk contact gehad met de medewerker(s). Kreeg ook nog te horen dat ze binnenkort de website gaan aanpassen zodat het ook mogelijk wordt om van buiten de UK bij hun te bestellen en wie weet hebben ze tegen die tijd het probleem met het verzenden van replicas dan ook opgelost.

Kreeg nog als extraatje 3 G&G patches en 2 zakjes Haribo snoep bij mijn (kleine) bestelling, dus dat vond ik toch ook wel zeer attent van hun.

Kortom geheel tevreden over de gang van zaken en kan niet anders doen dan Airsoftzone aanraden als je er iets interessants ziet om te kopen.
 
Klinkt idd goed.
Alleen die haribo heb ik tot nu toe alleen nog bij Duitse winkels gezien, de welbekende gummi beren.
:D
 
Hehehe ik keek zeer verrast op, toen ik ze onder ogen kreeg. Maar ze waren eigenlijk binnen een minuut ook al weer verdwenen :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander