Aisoftmarkt Lelystad Balls & Arrows.

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10

Vandaag weer een super gezellige markt bijgewoond bij Balls & Arrows. Rondgelopen met mijn eigengebouwde K98 !

Wat een aandacht voor zo'n oude replica. Terwijl er zoveel moois en nieuws te koop is, willen mensen perse op de foto met dat ouwe ding van mij.

Dat zegt toch wel iets.

Die van mij is niet te koop. Ben er inmiddels aan gehecht.*knip mod*
GCohM7m.jpg
[/img]

9MM6brW.jpg
[/img]
4Vgr1V3.jpg
[/img]

sfwsAyc.jpg
[/img]

Wij hebben een leuke maar dure dag meegemaakt vandaag.

Al die kramen met al die mooie spullen hadden een behoorlijke aantrekkingskracht op mijn vrouw en mij.

Maar wel weer leuk en goed spul ingeslagen en een ervaring rijker.

Zeker voor mij want de eerste keer als marshall gefungeerd.

Tof en goed georganiseerd door de orga van B&A.

Keep up the good work B&A.

Ik had er graag bij willen zijn, helaas heb ik een naar virusje opgelopen in Spanje zo'n anderhalve week terug.

Maar goed. Met die 2 meter cordura stof die ik binnen heb gekregen ben ik voorlopig wel zoet met mijn eigen gear maken :)

Ook hier de melding dat custom build replicas verkopen niet is toegestaan op commercieel vlak tenzij je een wapenhandelaar bent of in bezit bent van de juiste vergunning.

Ik stond naast je Tri-shot, blijft een mooi projectje. Ik weet niet of je er op hebt zitten azen maar ik heb die SVD gekocht haha

fghdhfdh_zps67kdd247.jpg

Heb El Commandante nog een hand gegeven... al had ie geen idee wie ik was haha :P

Sander aan een persluchtfles geholpen, hij ook weer blij! :D

leuke markt, goed georganiseerd. Zelfs mijn vrouw vond het leuk en bood spontaan aan een replica voor me te kopen. Ik mocht zelf kiezen,zelf vond ze de sniper rifles cool, maar dat is niet mijn ding. Hoe dan ook, ik heb het aanbod nu nog even in de ijskast gezet omdat ik mijn gerepareerde SCAR weer terug heb. Wel een meshmasker, een bril en een red dot sight aangeschaft. Ik maak grote blij...

Leuke markt ben je wel bij B&A geweesst jesus wat was het klein, heb de enkel WE-nuprol en 2 EG18 Enola Gaye Smoke Grenade gekocht , verder hadden ze totaal niks . eerste en laatste keer dat ik de geweest ben :(

Leuke markt ben je wel bij B&A geweesst jesus wat was het klein, heb de enkel WE-nuprol en 2 EG18 Enola Gaye Smoke Grenade gekocht , verder hadden ze totaal niks . eerste en laatste keer dat ik de geweest ben :(

Welke markt ben jij geweest?  Het stond helemaal vol. 

Nou echt B&A , stonden zeer weinig kraampjes  en dat was ook zo ontken het maar niet  normaal staat de veel meer heb ik vernomen van een mede Airsofter die elk jaar wel een keertje gaat , dus komt geen volgende keer voor mij , 

Sorry Mclerc, maar ik heb nog nergens zo'n grote verzameling puur Airsoft gerelateerd materiaal gezien als op de B&A markt. Spijtig dat er geen volgende keer komt... uiteraard kan ik je niet dwingen.

Ik vond het zeer geslaagd, en gelijk kennis gemaakt met diverse mensen (waaronder Sander). Volgende keer zeker weten weer!

@MCLERC Degene waarmee ik naar de markt was komt ook al elke keer en deze vondt juist dat er een stijgende lijn zit in de markt, dit qua kraampjes en de diversiteit van merken/replicas. Ik vond het zeker voor zo'n jonge sport in dit land een prima markt. Tuurlijk het was geen wapensbeurs zoals in oostende etc, maar het heette ook markt ;)

Ik ben elke editie er nog geweest en er stond nu net zoveel als de 2e editie.
Ik vind ongeveer 40 kramen best een respectabel aantal. Daarbij " vernomen van iemand die elk jaar wel een keertje gaat " klinkt wat gek. Dit is de 3e editie de 2e was afgelopen april en de eerste was vorig jaar. Dus zolang bestaat deze markt nog niet.
Maar als je dit te "klein" vind kun je beter naar het buitenland gaan. Dit is tot nu toe de grootste markt die ik in Nederland gezien heb.

Zeker een leuke markt, ik was er voor de 2e keer. Ik vind het erg fijn omdat je alle bedrijfjes kunt spreken, iedereen staat er. Juist mooi dat het een beetje overzichtelijk blijft. Massa's kraampjes betekend zeker niet massa's aan kwaliteit. Te massaal is zeker niet de sleutel tot succes. Ik vind het een zeer geslaagde markt wederom en gewoon reuze gezellig. 

Ik ben elke editie er nog geweest en er stond nu net zoveel als de 2e editie. Ik vind ongeveer 40 kramen best een respectabel aantal. Daarbij " vernomen van iemand die elk jaar wel een keertje gaat " klinkt wat gek. Dit is de 3e editie de 2e was afgelopen april en de eerste was vorig jaar. Dus zolang bestaat deze markt nog niet. Maar als je dit te "klein" vind kun je beter naar het buitenland gaan. Dit is tot nu toe de grootste markt die ik in Nederland gezien heb.

Waar vond jij 40 kramen heb de niet zoveel gezien hoor .  de markt liep in  een T model   , maar ik ga de niet meer heen,    sorry is mij erg slecht bevallen  .

<blockquote>Ik ben elke editie er nog geweest en er stond nu net zoveel als de 2e editie. Ik vind ongeveer 40 kramen best een respectabel aantal. Daarbij " vernomen van iemand die elk jaar wel een keertje gaat " klinkt wat gek. Dit is de 3e editie de 2e was afgelopen april en de eerste was vorig jaar. Dus zolang bestaat deze markt nog niet. Maar als je dit te "klein" vind kun je beter naar het buitenland gaan. Dit is tot nu toe de grootste markt die ik in Nederland gezien heb.

Waar vond jij 40 kramen heb de niet zoveel gezien hoor .  de markt liep in  een T model   , maar ik ga de niet meer heen,    sorry is mij erg slecht bevallen  .
</blockquote>

Succes met het vinden van iets beters. 

<blockquote>Waar vond jij 40 kramen heb de niet zoveel gezien hoor .  de markt liep in  een T model   , maar ik ga de niet meer heen,    sorry is mij erg slecht bevallen  .
</blockquote>

Wat had je uberhaupt gedacht dat het zou zijn?, want het klinkt alsof je zeer teleurgesteld bent, maar ik verwacht dat je verwachtingen gewoon veel te hoog zijn.

Zeker aangezien je zegt iemand gesproken te hebben die  elk jaar gaat (vorig jaar was de eerste, dus misschien anders geformuleerd?), dan lijkt het me dat hij/zij je ook wel duidelijk kon vertellen hoe het er normaal uitzien.

Mijn eigen waarneming was overigens dat het kwa kraampjes vergelijkbaar was met de 2e editie en een stuk meer dan de 1e editie. Wel iets ruimer opgezet door het nieuwe hok vna B&A. waardoor het misschien wat kleiner leek dan in April.

Ikzelf heb me overigens weer prima vermaakt en kwam natuurlijk weer tijd tekort met buurten :P

<blockquote> 

</blockquote>

Er waren ongeveer plus minus 25 standhouders , met ongeveer plus minus 45 stands.

Zo ff een groffe schatting. maar feit blijft dat dit de grootste airsoft markt van nederland is.

Ja als je een IWA achtige setting verwacht dan kom je inderdaad wat bedrogen uit.