Aisoftmarkt Lelystad Balls & Arrows.

En ik moest weer een workshop draaien..Verdorrie! Tja... "slechts" 40 kramen...... heel makkelijk redeneren.Als het 40  keer iets is waar je geen interesse in hebt zal je teleur gesteld zijn.Is het 40 keer  jouw pakkie an? dan is de dag om eer je ze alle 40 hebt gehad.

Elk diertje zijn pleziertje!

haha sorry dat ik je niet herkende! Ik word ook regelmatig aangesproken door mensen die ik echt niet ken, dus ik onthoud alle gezichten niet meer :( 

Vond het een leuke markt ja! Even een rondje gedaan en kort wat babbeltjes gemaakt. Niets gehaald want mijn vest was er nog niet. Had gehoopt dat de boot wind mee had gehad. 

iki en myn mannetje ( vladimir ),hebben enorm genoten,

en ik heb het idee dat er meer stands/kramen stonden dan in april,

er waren ook nieuwe by,zoals RTT, en Bunker 501,

en  vond de ruime opzet goed gedaan,

en idd veel geld uitgegeven aan een F2000 met scope,en 3 midcaps erby gehaald,we kregen er een zak bb"s by dit by bunker 501,

verder een dump-pouch ,2 sneladers en een camel-bag gekocht,

verder was het een top dag,het marshallen was leuk,en we kregen allemaal positieve reacties op de mini-skirms,

op naar de volgende markt

Zo is dat !

Enneh zo'n markt zou verboden moeten worden.  t is net autodrop. Ze hebben het veel te lekker gemaakt. hahah. Heb gelukkig nu een dubbel magazijn voor mn AK voor een leuke prijs !

Vond het een leuke markt! veel stands, leuke skrims en leuke organisatie!

Helaas was er voor mij als WW2 U.S. airsofter vrijwel niets verkrijgbaar op een King Arms Thompson en enkele colt 1911-jes na.

Gelukkig kon ik mijzelf goed vermaken als Marshall. 

Kortom:

Wil je een leuke intresante dag in het teken van airsoft beleven is het zeker een must om erbij te zijn. Ben je daarentegen net als mij een WW2 U.S. airsofter en wil je puur komen om wat ww2 gerelateerde gear/replica's halen, kan je beter thuis blijven. Hopelijk staat er volgende keer meer wat mijn intresse heeft.

Hoe dan ook, ik ben er volgende keer gewoon weer bij, Mits mijn werk dat toelaat hahaha