AK support gun ???? ( Drum mag )

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
hallo allemaal ik had een vraagje. ik bezit een CM 0.77A van Cyma en was van plan om hier een support gun van te maken ( soort van ). Ik was op zoek gegaan naar een drum mag en kwam al snel de c38 drum tegen van Cyma. Weet iemand of deze goed is ??? ik hoor het graag.

Groet

Hessel :D;)
 
En ik maar vinden dat midcaps al niet heel realistisch meer zijn zonder een AEG... Dit gaat mij net iets te ver :D
 
Er zijn best veel reviews van dit magazijn in specific.

o.a hier :



Als Kalashnikov freak houdt ik mij hier objectief :) Lekker doen wat je zelf mooi vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Ik heb er zelf eentje thuis liggen, met behulp van @BoomSmurf is de autowind knop veranderd naar een remote pressure switch.
Tevens heb ik de binnenkant voorzien van zelfplakkende foam om de output van geluid / rammelende BB's drastisch te verminderen.

De batterijen zijn doormiddel van dunne bedrading en kleine soldeerpunten aangesloten, wees dus voorzichtig met het open maken van de drum mag. Daar ik hem heb gekocht voor mijn toekomstige RPK-74M kan ik over de performance zelf nog weinig zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Jan
But why though :|.
Yolo;)

En ik maar vinden dat midcaps al niet heel realistisch meer zijn zonder een AEG... Dit gaat mij net iets te ver :D
Jaa ieder zijn ding:D:p

Er zijn best veel reviews van dit magazijn in specific.

o.a hier :



Als Kalashnikov freak houdt ik mij hier objectief :) Lekker doen wat je zelf mooi vindt.
Thanks heb heb besteld :cool::p

Ik heb er zelf eentje thuis liggen, met behulp van @BoomSmurf is de autowind knop veranderd naar een remote pressure switch.
Tevens heb ik de binnenkant voorzien van zelfplakkende foam om de output van geluid / rammelende BB's drastisch te verminderen.

De batterijen zijn doormiddel van dunne bedrading en kleine soldeerpunten aangesloten, wees dus voorzichtig met het open maken van de drum mag. Daar ik hem heb gekocht voor mijn toekomstige RPK-74M kan ik over de performance zelf nog weinig zeggen.
Bedankt voor de tips die kan ik zeker toe passen ;):D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
M4's zijn er in alle vormen. Drums scopes drum met scopes. Korte versies lange versies dmr versies. Zou niet weten waarom dat niet met een ak kan haha
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
M4's zijn er in alle vormen. Drums scopes drum met scopes. Korte versies lange versies dmr versies. Zou niet weten waarom dat niet met een ak kan haha

Because....

f42.jpg


Mijn persoonlijke mening: drum mag bij de AK "familie" alleen onder een RPK of een RPD. :rolleyes:
 
Ak met drum mag?!

47680249_1953004128110134_2395169975259103232_n.jpg


Zoals eerder gezegd, ak met drum mag vind IK geen support. Leuk voor all you can spray skirms maar tactisch is t niet. Ga dan voor rpk met flash high caps, de round drum moet je elke keer opwinden door op knopje te draaien. Heb de cyma gehad en was naar paar keer al kapot.
Wil je echt support gaan, ga dan voor de pkm. De drum mag vult automatisch dus 4000 bbs aan een stuk door.
 
Laatst bewerkt:
Als support zou ik idd een mg kopen vanuit de ak familie. Maar een drum mag als assault kan gewoon, genoeg realsteal die dat ook gebruiken haha.
 
gebruik zelf alleen midcaps maar ik gooi weer een red dot op m'n ak dus heiligschennis is voor mij niet zo'n punt.
Een drum mag kan gewoon, maar zou hem niet verkopen als lmg.
Vind zelf dat het moeten herladen wel echt een onderdeel is van het op gaan in het spel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
Als je het allemaal correct wil doen, kan een drum mag ook niet voor een RPK-74M. Er zijn nooit productie drummags geweest voor 5.45x39. Enkel een aantal prototypes, maar nooit ingevoerd. Drummags zijn er voor 99% enkel voor 7.62 geweest, behalve een aantal Roemeense probeersels met WASR platforms.

Soms kun je ook niet anders, ikzelf gebruik ook het verkeerde kaliber op mijn 74. Laat het nou net zijn dat de originele 5.45 mags bagger zijn. Tenzij je in een of andere ultra-milsim club zit, of echt het uiteinde wil opzoeken om zo correct mogelijk te zijn, of dat je gewoon leuk een potje wil knallen met iets dat jij er mooi uit vindt zien, is uiteindelijk helemaal aan jou. It's just a game. In mijn collectie outside of the game however, is dat een ander verhaal ;P

2 cents *yeet*
 
Bestaan wel Action army mags waar het dubbele in kan. Voor de rest kan je met weinig moeite een slangetje in de mag laten feeden welke dan uit een drum mag feed XD
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Als je het allemaal correct wil doen, kan een drum mag ook niet voor een RPK-74M. Er zijn nooit productie drummags geweest voor 5.45x39. Enkel een aantal prototypes, maar nooit ingevoerd. Drummags zijn er voor 99% enkel voor 7.62 geweest, behalve een aantal Roemeense probeersels met WASR platforms.

Soms kun je ook niet anders, ikzelf gebruik ook het verkeerde kaliber op mijn 74. Laat het nou net zijn dat de originele 5.45 mags bagger zijn. Tenzij je in een of andere ultra-milsim club zit, of echt het uiteinde wil opzoeken om zo correct mogelijk te zijn, of dat je gewoon leuk een potje wil knallen met iets dat jij er mooi uit vindt zien, is uiteindelijk helemaal aan jou. It's just a game. In mijn collectie outside of the game however, is dat een ander verhaal ;P

2 cents *yeet*


Vorige maand na lang zoeken eindelijk zwarte CYMA 200 round RPK midcaps op de kop weten te tikken. Ze bestaan dus toch. :cool:
Echter heb ik de RPK juist op het oog om de Support rol te pakken binnen het team, dus die drum mag zal hoe dan ook mee gaan. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Pietjepuk123
Heerlijk al die Russische meme's! :p En tof hoe ingelezen de rus softers zijn over wat er bestaat en niet. In Project Reality zat volgens mij een RPK met drummag. Niet historisch correct dus!

/offtopic!