Alecto FR-66

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

Ooit voor een habbekrats deze set gekocht , weinig gebruik i.v.m. gedoe met opdoen , nu heb ik ze perfect zitten op de platecarriers , heb alleen nog wat vraagjes .

Bereik is echt te doen , op open terrein haal ik wel de 4 km en in mijn ogen meer dan genoeg voor een gemiddeld skirm terrein .

Ik heb de beschrijving er bij maar toch heb ik nog wat issues , als ik iets zeg door de mic , (losse mic) kraakt ie aan de andere kant als je stopt met zenden , die optie zou je uit kunnen zetten maar ik krijg het niet voor elkaar , ook krijg ik (heel soms) een soort alarmtoon van 3 sec keihard over de speakers , niet erg handig tijdens een skirm, de knoppen zitten vrij in de pouch dus er word nergens tegen aan gedrukt (denk ik) o_O

Dan een vraagje over de kanalen , kan ik mooi thuis alles even goed afstellen en testen , ik ken mezelf als ik op het terrein loop heb ik gewoon niet de rust om dat te bekijken dan wil ik knallen hahahaha

Bijvoorbeeld Balls&Arrows , wat voor kanalen worden er gebruikt bij blauw en rood en wat was het ref kanaal ook alweer ? kan me herinneren op kanaal 8

En dan heb je nog die sub kanalen DCS en DCM en weet ik wat voor dingen , na ja het meeste zal ik wel in een pdf handleiding kunnen , dat van die kanalen bij Balls&arrows is wel handig om te weten , dan hoef ik niet te rotzooien op de locatie zelf .

Alvast dank voor de info .

Robin

Ik ben niet bekend met deze porto's maar dat alarmverhaal klinkt als iets wat op meer porto's zit. Het hoeft trouwens niet te zijn dat jij dit doet. Iemand anders op het kanaal kan dit ook uitzenden en dat komt dan bij iedereen op dat kanaal luid over de speakers ;)

• Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL en Robin2k7
Balls & Arrows: 1, 2, 3 rood,
4, 5, 6 blauw,
7, 8 Marshalls