amoeba Magazine M4 Midcap Short 120rds

Jelle Schiks

Well-Known Member
20 dec 2016
68
27
Trophies
10
hallo all,

Heeft er iemand ervaring met de amoeba Magazine M4 Midcap Short 120rds. ik zou ze graag een keer willen proberen voordat ik mags haal in het buitenland die misschien feeding problemen geven. ze gaan in een vfc calibu avalon.

Greetz eagle
 
Heb er 1 of 2 bij mijn Amoeba, en ja daar werken ze prima in. Nu schijnen de grotere varianten de betere kwa fit te zijn voor de meesten replica's, dus verwacht ik dat met deze ook :rolleyes:
 
Heb zelf ervaring met deze https://www.airsoftwinkel.nl/ares-amoeba-m4-s-class-midcap-mag-140rds-zwart?search=amoeba Amoeba magazijnen, deze feeden prima in mijn G&G CM16 Raider L, maar geven wat feeding problemen en een kleine wobble in mijn H&K M27. Ik zou er dus voor de zekerheid eerst even 1 proberen to be sure. Ze zijn namelijk ook gewoon te krijgen in NL, kan je er even 1 proberen en dan kan je de rest desnoods uit het buitenland halen (mijn tip)
 
Heb zelf de standaard amoeba mags voor een amoeba 0.13. nu wil ik de korte variant proberen een keer omdat een aantal merken slecht feeden bij mijn Avalon calibur. Wil ze sws uit het buitenland halen omdat het de helft of soms nog meer scheelt met hier in Nederland. Maar wil graag eerst even testen voordat ik die kortere bestel