Aparte huurkit omdat introducédag niet meer biedt?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tom5
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom5

New Member
24 okt 2017
2
0
Trophies
1
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes over het aanmelden voor de introducédag van deze week.

Mijn eerste plan was om voor 28 oktober voor de introducédag in te schrijven. Had ik alles geselecteerd en stond onderaan: Uitverkocht. Vervolgens ingeschreven voor 4 november.

Kom ik er nu dus achter dat als ik "Ik heb eigen gear" selecteer, staat er gewoon: Op voorraad.
Kan iemand van ACN of ACS een huurkit voor mij regelen als ik mezelf zou inschrijven? Heb ik dan alsnog een NABV pas nodig? Kan de gear ook naar de locatie gebracht worden? Ik weet niet zeker of ik de hele dag onze auto kan lenen :P, want dan kom ik op de motor.

Alvast heel erg bedankt voor het reageren en meedenken.

Het houdt in dat plekken voor NABV leden met eigen gear nog op voorraad zijn. De huurkit plekken zijn volledig volgeboekt. Zonder eigen NABV pas mag je de spullen niet in bezit hebben, en ook niet vervoeren.

Misschien zijn er nog mensen die een extra replica mee hebben/nemen om te lenen, dat kan je het beste rondvragen in de skira topic zelf.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Er waren 45 huurkits en 45 plekken voor mensen met eigen gear voor de intro dag beschikbaar.
Er zijn op dit moment nog 8 plekjes voor mensen met eigen gear vrij. De huurkits zijn allemaal al vergeven.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Status
Niet open voor verdere reacties.