APS - ASR 110

Duncan

Member
17 jul 2014
8
0
Trophies
1
De ASR 110 is geloof ik niet gebaseerd op een bestaand wapen. Het is een apart apparaat met de bijbehorende looks. Het is een lang, Full-metal, apparaat van 91 cm tot 99 cm. Hij werkt standaard op 9.6 volt en schiet een stabiele 355/360 FPS. 
wigleeC.jpg

Het ding heeft veel negativiteit ontvangen van de hele Airsoft community, maar APS heeft veel van de problemen opgelost door het vernieuwen van de (Hybrid) gearbox.

Ik gebruik 'm nu zo'n 6 maanden en heb er menig potje mee gespeeld. Een groot pluspunt vond ik hoe de AA eruit ziet met een flinke muzzle hider en die aflopende RIS.
WwWGjg6.jpg


Hij komt standaard met een clip-on sling mount en 3 korte rails die overal op de handguard geplaatst kunnen worden.
ygAkWsO.jpg

Ook standaard zijn deze Flip-up Rhino sights die los €25,- zijn. Ingeklapt kan ik er niet echt fatsoenlijk overheen kijken, maar het is een leuk back-up systeem als je electronisch richtmiddel uitvalt. 
5TFxCiN.jpg



2 problemen die ik tegen ben gekomen is dat de AA niet elk m4 magazijn wil laden. Geen idee waarom niet. maar sommige magazijnen gaan er wat stroef in. Overigens voedt de AA wel lekker bb's, nooit problemen mee gehad.
Het andere probleem is wel een beetje jammer. Soms wil de blowback veer(?) losschieten of zelfs afbreken! Het veertje zit aan een lullig ontworpen haakje. Maar als je dit haakje plat drukt is het probleem volledig verdwenen (behalve dat de veer kan afbreken).
66v1BZU.jpg


Al met al wel een prima apparaat. Best leuk om te toveren naar een mooie DMR. Maar ik vind het geen aanrader. Er zijn betere apparaten op de markt. Zeker voor deze prijs.
<div>De ASR 110 staat nu voor €240,- op Gunfire.pl
Persoonlijk geef ik 'm een magere 6,5


zhZbY4z.jpg


</div>
 
Dank je wel voor deze review, ben ik erg blij mee en heb ik veel aan!
 
@Duncan Welke zou je wel adviseren? Ik zelf heb de APS 115 met een aantal mankementen.
 
Correct me if i'm wrong, mij lijkt het een beetje alsof APS in een leerfase zit. Elke keer als zij een AA uitbrengen is hij veel beter dan de vorige modellen. Dat zegt ook van alles over de vorige modellen. Ik ga geen €240 uitgeven om deel uit te maken van een leerproces. <div><div>
Zelf ga ik in de toekomst me eens wagen aan de G&G Combat Machine serie. Daar hoor ik afgelopen tijd veel positieve geluiden over. Zeker voor die prijs dan :)</div></div>
 
Ook ik heb dit ding aangeschaft en ben zeer tevreden eigenlijk. Zelfs die ene keer die ik er mee geskirmd heb zonder dat ie open is geweest valt niet tegen.
Inmiddels heb ik de ebb eraf geknipt, want dat hakt nogal in je piston. En verder alles waar lucht langs gaat vervangen, maar dat is iets wat ik standaard doe bij aeg's. ;)
Schiet als een zonnetje, erg blij mee.
 
APS is opzig een goed merk maar hun QC zuigt gewoon hard. Uit de doos had ik een airseal van 100% en de binnen loop is echt goed. Maarja dan staat daar weer een los asje, hop arm die niet goed gegoten is en hier en daar het nodige dremel werk tegenover. 
 
 


Heb zelf ook de APS 110 nu een maand of 7 en moet zeggen bevalt goed,  heb deze replica als reserve erbij gekocht want gebruik meestal mijn VFC HK 416, APS gekocht bij Graziani in Harderwijk maar was wel na 3 weken tijdens skirm defect heb hem teruggebracht en is onder garantie gerepareerd bij Graziani in Emmerich,daar zeiden ze dat er een pen in de gearbox was afgebroken nieuwe erin gezet en tot nu toe geen problemen meer mee gehad, fijne replica zit er apart uit en schiet best ver en zuiver en hoor toch regelmatig van anderen dat de vormgeving er mooi uitziet.


 


 


 
 
Heb deze ook in me bezit ...ik vind hem echt fijn,heb de de vlamme demper vervangen voor een gewone demper.Ik ben er tevreden mee,
905ce124e983c874827b22ba35aafc20.jpg


http://uploadenfoto.nl/pictures/6ab891d430cb267185d7304918c5e7f1.jpg
 
jeeesssusss DAT is toch wel een LANGE AA?!?! 8o


Daar kun je je tegenstanders bijna mee aftikken hahaha :D


Wat is de totale lengte van deze hele setup?