Arcade games @ Kingsforest te Valburg(7 Juni 8:30 - 16:30)

JuulvdBosch

Member
22 mei 2015
9
0
Trophies
1
Hallo Mensen,


 


Zondag 7 Juni heeft Airsofters.nl Arcade Games op het 7 HA veld van Kingsforest.


ik heb me al ingeschreven met een Huurkit


er zijn nog Ruim plaatsen over, en het word niet echt een mooie dag als je maar met 20 man op zo'n groot veld gaat spelen.


Ik post dus maar hier (onder aan de post) de gegevens en een link zodat iedereen die het leest zichzelf kan inschrijven voor het Event


het zou wel gaaf zijn als we naar deze Skirm zouden gaan met een flink aantal mensen van ACN forums.


voor mij word dit de eerste game airsoft Ooit.


de kosten zijn 25,- als je je eigen gear mee neemt en 55,- als je een huur set neemt.


Teams worden ter plekke gemaakt.


ik hoop dat ik mensen van het ACN forums zal tegenkomen.


Gegroet Juul




https://www.skirmprikker.nl/event/20/subscribe


Arcade games @ Kingsforest te Valburg!


Tijden:

8:30 opent poort

9:00 FPS meting

10:00 Briefing

10:15 Start games

12:30 - 13:30 Pauze

16:30 Einde speeldag



Adres:

Tielsestraat 129

Valburg


Organisator


Airsofters.nl


Adres


, 6675AC,


Contact


info@airsofters.nl


Homepage


www.airsofters.nl


Datum


2015-06-07


Plekken beschikbaar


80


Kits beschikbaar


10
 
Bedankt voor de oproep Juul en vooral veel plezier! Denk aan je elleboog als je aan het richten bent. Veel mensen steken die 5 meter uit waardoor je een groter doel bent ^_^ 
 
Heb me ook aangemeld met een  huurling maar nu moet ik een excemption  request aan vragen maar kan die niet vinden bij Nabv help 
 
@Tonny Toonen bij de meeste organisaties is het zo dat wanneer jij een huurkit bij ze afneemt, zij je aanmelden als introducé van de organisatie. Een mailtje naar de organisatie met de vraag of dit zo is zou uitkomst moeten brengen.
 
Voor de mensen van ACN die mee gaan, 


Mijn Moeder werkt in een bakkerij


ik zou Verse broodjes(hard en zacht) mee kunnen nemen als er om word gevraagt
 
Ik wacht nog op mijn pas en spullen die ik besteld heb. Mocht ik alles op tijd binnen hebben, ga ik waarschijnlijk ook!
 
Ik wacht nog op mijn pas en spullen die ik besteld heb. Mocht ik alles op tijd binnen hebben, ga ik waarschijnlijk ook!

als je je Gear nog niet binnen hebt zou je misschien kunnen Lenen van een Vriend die ook airsoft 
 
Zo, ingeschreven als gast. Dit zal mijn eerste airsoft ervaring worden :)


Ik ben benieuwd of het bevalt...ik heb mijn verklaring igg al aangevraagd !
 
Gaaf dat je ook meegaat Shivving.


dat zijn er al 3 van de Forums(+ nog een Maat van me)
 
kunnen we op het terein miss zelf doen, ik zal herkenbaar zijn aan een Leger pet met mijn Voornaam op de achterkant(zodat iedereen achter me mijn naam weet)


 
 
Juul Vd Bosch jij gaat zondag 7 jullie toch ook eventueel kan je met mij mee rijden als je naar Nijmegen centraal kan komen dan rijden we van daar uit naar valburg is van mij uit 30 min rijden ik hoor het wel 
 
ik heb al met mijn moeder kunnen regelen dat ze mij en mijn maat heen brengt, maar terug zouden we graag een lift willen hebben
 
Ok geen probleem zet ik jullie alleen op Nijmegen centraal af is dat goed? Zit namelijk met de oppas van m'n kinderen
 
Nog een vraagje, wat adviseren de meer ervaren airsofters om mee te nemen voor een dag als dit :) 


Als beginneling zijnde met een huurset.
 
Knappe schoenen, drinken, genoeg drinken had ik al drinken gezegd?? En eventueel wat te eten.