Ares m200 ervaringen toevallig?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rowdy
  • Startdatum Startdatum

Rowdy

Member
16 nov 2014
5
0
Trophies
1
Ik ben nu helemaal verkocht aan de sniper wereld binnen airsoft en ben van plan de Ares m200 te gaan halen.

maar vroeg me af of er toevalig wat mensen hier aanwezig zijn die ervaring hebben met deze jongen.

de m200 van socom met de shell ejection lijkt me wel echt vet maar, Elke keer je shells meoten gaan zoeken wordt je ook niet bij van.

en deze is 8mm wat niet toegstaan is in Nederland als ik het goed heb??

ik hoor het wel als iemand hier al ervaring mee heb :)

Begin alvast met sparen, en met trainen. Dat ding is namelijk duur en zwaar. En heeft ook aardig wat upgrades nodig wil je beetje effectief zijn.

Begin alvast met sparen, en met trainen. Dat ding is namelijk duur en zwaar. En heeft ook aardig wat upgrades nodig wil je beetje effectief zijn.

Sparen is probleem niet Upgrades zijn altijd nodig alleen heb ik hier zelf nog niet echt een indicatie van kunnen maken hoeveel de upgrades gaan kosten.

Gewicht ja weet dat die zwaar is 2kg zwaarder als me hk417

Als je het goed doet hoef je niet veel verplaatsen hehe

8 mm is in NL niet toegestaan.

Maar ik zie hem bij E-hobby-asia met 6 mm BB's.
Maar die heeft geen shell ejecting.

8 mm is in NL niet toegestaan.

Maar ik zie hem bij E-hobby-asia met 6 mm BB's. Maar die heeft geen shell ejecting.

Dat is de ares versie die van socom is 8mm idd

Shell is mooi maar onhandig denk

8mm bb buksen zijn inderdaad niet toegestaan in Nederland, verder zou die socom gear na installatie van de co2 kit toch veels te hard schieten.

Verder weet ik dat die m200 er cool uit ziet, maar de buksen van Ares (allemaal) hebben geen beste reputatie. 

Wil je goed snipen dan kies je een geweer dat het vsr systeem, aps of CAm24 systeem gebruikt. Die upgrade je dan met ettelijke 100-en euro's aan upgrades en dan kun je goed mee komen.

mischien toch maar de G&G G60 halen en daar wat upgrades tegen aangooie ben je stuk voordeliger uit :)