Ares MSR-011 schiet droog

PimDSLR

Well-Known Member
30 nov 2015
97
17
Trophies
5
Hallo alle,

Ik heb opeens een probleem gekregen met mijn sniper. Het begon toen het magazijn er niet meer uit wou. Hij zat muurvast. Hij kwam er alleen uit tijdens het herladen. Nu is het zo ver komen dat hij alleen droog schiet. Terwijl er een vol magazijn in zit dat goed feed. Weet iemand wat hier het probleem is?

Hoi hoi

Ik weet niet direct heel veel van snipers maar wat ik lees is dat er iets mis is met je piston/cylinder waardoor hij misfeeds heeft

@Rebelattack een ideetje wat het kan zijn?

Wellicht dat je magazijn nu niet meer recht voor de opening van je hop up kamer zit of dat de nozzle niet ver genoeg naar achter gaat om een nieuwe bb te laden.

Ja, het heeft iets te maken met de camber die de bbs van het magazijn maar de hop up brengt.

Lol I don't have the slightest idea, heb geen sniper en weet dus niet het exacte mechanisme erachter, enigste wat ik me zo kan bedenken is dat er iets mis is met een loading ramp?. Enigste wat ik je kan voorstellen is om te kijken op het airsoftsniperforum of ander airsoft sniper forum dat ze je daar mogelijk kunnen helpen zij het dat ze daar een veel betere kennis hebben van het mechanisme achter deze replica's dan ik.

PS: Toch maar dan met de P90 mee doen zaterdag :)

@Rebelattack Zelfde gevoel, weet er ook nog weinig van :D Heb hem wel helemaal uit elkaar liggen.

Ja dat denk ik ook. Hoop op de sniper, lijkt me wel leuk daar. Is het zaterdag de eerste keer op die locatie voor jou? Anders kunnen we wel mooi een klein groepje maken.

Opgelost, er zat een klein stukje plastic in de feeding buis waardoor de bbs niet omhoog wouden. wat een gedoe was dit zeg.. :'( Wel weer iets geleerd. Dus staat de sniper op de planning voor zaterdag :p

@PimDSLR Mooi dat het gefixt is dat is altijd een stuk fijner gevoel dan een niet goed werkende replica. Ik ben daar inderdaad zaterdag voor het eerst met wat andere leden van het forum, ik zou zeggen haak aan bij ons dan wordt het nog gezelliger :).

@Rebelattack Zeker, weet nou ook hoe hij in elkaar zit.

Lijkt me een leuk plan :)