Ares SOC AR

Basura Nephilim

Well-Known Member
27 sep 2018
87
69
Trophies
8
Persoonlijk vind ik dit een super vette replica, en deze heeft mijn oog gegrepen voor een tijdje al.

Er hangt ook een redelijk prijskaartje aan dit mooie beestje (430 - 500)
Persoonlijk vind ik dit nogal wat, ook omdat ik een handje vol replica's heb die ''prima functioneren'' tegen een aanzienlijk lagere prijs.

Een issue die ik heb met het droppen van zo'n bedrag op een ''zoveelste'' replica is omdat ik niet echt kan vinden of hij deze price hike waard is.
Er zijn tamelijk weinig reviews, en gebruikers ervaringen (die ik kan vinden).
Ik heb zelf een redwolf airsoft review gezien, en een vrij diepgaande van een duitse meneer.

Maar wat ik zoek is; ervaringen en meningen
Ups/Downs , Sterke/Zwakke punten, wat gaat er als eerste stuk, out of the box gebreken etc etc.

Een review praatje, met wat generieke bullet points en 10 minuten aan ''plinking'' is leuk, maar wat voor (((experience))) geeft dit prijskaartje je over een paar maanden / jaren aan speel ervaring.

Shot in the dark, maar missch loopt hier een eigenaar rond, of kent iemand een vriend(in) met zo'n ding ;D

Ik vond de reaper review toch aardig in depth en met goede plus en min punten voor de replica. Ik denk dat er niet veel zijn met ervaring gezien het door de looks en duurder prijs kaartje een niche replica is. ARES maakt wel degelijke apparaten, maar vaak wel met het nadeel dat er veel proprietary is, dit zal hier zeker door het unieke model niet anders zijn. Het prijskaartje is niet heel vreemd en tbh de prijs valt me nog mee als je het vergelijkt met andere exotische modellen (g28, ak12, enz.)

• Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim
Moet het perce dit zijn of zoek je een leuke bullpup?
Zelf heb ik een UAR 501, leuk en praktisch dingetje.
Vond persoonlijk de SOC AR wel een gave ''meer serieuze'' look en neemt m4, das mooi meegenomen

Als je sugestie hebt, sta ik natuurlijk open.