Armalite m15 high cap issue

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ferdy
  • Startdatum Startdatum

Ferdy

Member
1 jul 2019
13
1
Trophies
2
Hallo!

Ik heb een armalite m15 tan met high cap mag.

Ik loop nu tegen een probleem, dat is dat de bbs niet doorgeladen worden.
Ze komen telkens tussen het magazijn en de replica zelf en vallen eruit wanneer ik het magazijn loskoppel.
Ik las wel op de site van shogun dat de high cap dit probleem heeft.
Maar die zit natuurlijk standaard bij de replica.

Iemand die mij hierbij kan helpen?

Thnx alvast

Het gedeelte "niet doorladen" begrijp ik niet helemaal.

Maar als jij een magazijn er uithaalt, vallen er bij 9/10 magazijnen 4 tot 5 bbs uit je magwell. Dus dat is normaal.

Het gedeelte "niet doorladen" begrijp ik niet helemaal.

Maar als jij een magazijn er uithaalt, vallen er bij 9/10 magazijnen 4 tot 5 bbs uit je magwell. Dus dat is normaal.

Ik bedoel dus ook dat als ik schiet, er niks uit de loop komt. Dit was gisteravond namelijk nog wel het geval.

Je bent er wel van op de hoogte dat je na een 20-30 bb's weggeschoten te hebben dat je even je high cap moet opwinden? Dit doe je doormiddel van het wieltje wat zich aan de onderkant van je magazijn bevindt. Dit kan er voor zorgen dat er nu geen bb's meer worden gefeed en dat dat de dag daarvoor nog wel werkte zoals jij aangeeft.

Je bent er wel van op de hoogte dat je na een 20-30 bb's weggeschoten te hebben dat je even je high cap moet opwinden? Dit doe je doormiddel van het wieltje wat zich aan de onderkant van je magazijn bevindt. Dit kan er voor zorgen dat er nu geen bb's meer worden gefeed en dat dat de dag daarvoor nog wel werkte zoals jij aangeeft.

Klopt ook daaraan heb ik gedraaid zodat er bbs omhoog komen.
Maar geen resultaat

Koop mid caps, zijn 10x beter en maak je ook geen tyfus herrie als je rond rent

Maar lost een mid cap het probleem op wat ik nu heb? “Een niet vurend replica?”

Ik heb contact opgenomen met shogun.
Ik moet het retour sturen.
Nu al stuk dus.. heb er misschien 10 bbs mee afgevuurd

naja, kan zijn dat je high cap niet lekker aansluit op je hop-up. met andere mags kan dit miss opgelost worden. maarja sws mid caps zijn vele male beter dan high caps

naja, kan zijn dat je high cap niet lekker aansluit op je hop-up. met andere mags kan dit miss opgelost worden. maarja sws mid caps zijn vele male beter dan high caps

Dan zou je als verkoper die high cap of uit de handel halen of aan laten passen? Als dat zoveel problemen geeft, niet waar?

Ik vermoed dat de meeste mensen de high cap meer als slecht bestempelen vanwege de speelstijl, realisme en herrie die er mee gepaard gaan.
Niet zo zeer de kwaliteit van het product opzich.

• Leuk
Waarderingen: Taco en JWieleman