Assendelft - RSL Airsoft: zaterdag 9 mei

Michiel

Lima Charlie lid
27 jun 2014
626
251
Trophies
26
Wie gaat er aanstaande zaterdag 9 mei naar Assendelft?!?


http://www.rslairsoft.nl/locaties


http://www.rslairsoft.nl/skirms/speeldagen


Ik ben er nog nooit geweest maar lijkt me wel wat. Wat is jullie ervaring?


 


 
 
Ik ga niet mee, maar wij zijn er twee keer geweest.


Één keer in de zomer, en een keer later in het jaar.


Eerst even het nadeel van het veld.


In de zomer was het er mooi droog, en heb je geen last van glij partijen, maar als je in het natte seizoen gaat, dan moet je verdraaid goed oppassen op de bruggetjes (Veel kleine slootjes), want deze worden spek glad. Ook langs de grote sloot die bij de ingang van het veld loopt, heb je redelijk grote modderpoelen als het veel regent.  Aangezien het deze week nog een paar keer regent, moet je dus een beetje acht geven met waar je loopt.


Verder is het wel een redelijk leuk veld. Welke je kunt op delen in 3 stukken..


1 Een deel met een aantal kleine eilandjes, waar op twee spawns zich bevinden..  Dit vind ik zelf erg leuk. Veel actie, en een mooie mix van open stukken en begroeiing geven je de kans om mooie ambushes op te zetten, maar ook kans om met tactische gameplay eilandjes te veroveren.


2 Het fort, met daarom heen wat beschutting zoals golfplaten, huisjes , en wat begroeiing maar redelijk open. Dit vind ik ook een mooi stuk, vaak probeer ik op de zijkanten van het veld te blijven, en om vervolgens gebruik te maken van de range van mijn AEGs, en dan schuin door het veld iedereen weg te knallen. Let wel op, ze kunnen van af de eilandjes hier ook een flank van bestoken.


3 Het kietelbos, hier staat het onkruid + 2 meter hoog, wat zeer dicht is en op sommige stukken gewoon onbegaanbaar. Vaak liggen er wel een paar campers in, dus blijf ik lekker uit de buurt. Let er wel op dat er een paar mensen heen gaan en op zijn minst de bruggen daar in de gaten houden, want anders ligt je hele flank open!


 


Mocht je een paar gekken in je team hebben, zoals Gerard Ansink en de Bakkies, dan kun je de winst vast noteren. Want die mafkezen gebruiken de bruggen niet, die baggeren gewoon door de sloot en die kunnen daar door alles als een gek flanken :)  Advies, neem je kaplaarsen mee :D


Laatste notes:
Er is maar 1 toilet aanwezig en dat is een dixie, deze was 1 keer wel redelijk schoon en de andere keer zeer matig..

ER IS GEEN DRINKWATER AANWEZIG! Dit kun je bij de balie kopen, maar even een 1,5 L fles water meenemen voor je camelbag is geen verkeerd idee.
 
Wow, dank je wel voor je uitgebreide beschrijving van het terrein en al de tips. Heel erg blij mee!
 
Wij komen er wat vaker.


Tis voor ons het dichtstbij gelegen veld.


Helaas zijn wij zondag al op Veluwe Airsoft bezig.


Maar RSL is aan te raden.


Het terrein is vergroot sinds kort en ze werken aan de gameplay.


Meer richting milsim op maar ook met de nieuwelingen in de sport in gedachten.


Dus niet al te strikt wat betreft kledingvoorschriften e.d.


Maar meer zoals B.H.


Wij komen er graag,ook vanwege de fijne organisatie en de positieve sfeer.


Veel plezier dit weekend Michiel.
 
 RSL vind ik een heel leuk terrein,met verschillende velden en mogelykheden,en ben er een paar keer geweest met vladimir,


Idd  met nat weer is het er Glad,zeker op de bruggetjes,och en wat natte voeten creeren is ook niet erg,


De organisatie is tof en erg sympathiek vind ik,


1 Nadeel ; de WC, best vies, maar ja het zei zo,


Veder een leuk en lekker terrein,


Oh Ja :  als je Kale Piet ziet,doe hem maar de groetjes,


have fun,en schiet maar raak voor een knaak