AT-team impressie

Camilo

Well-Known Member
Trophies
20
Beste mensen van het forum!

Ik was laatst op het idee gekomen om een AT (Arrestatie team van de politie) load-out te gaan samenstellen. Hiervoor heb ik inmiddels deze besteld:

https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?orderId=84911811539164&productId=32761661714

https://www.aliexpress.com/item/Tac.../1283460426.html?spm=2114.13010608.0.0.W94lrj

En heb ik ook een ''oude'' ME-helm besteld van Marktplaats. Deze had ik voor een mooie prijs overgenomen en was precies mijn maat en in topconditie ook ^^. Deze is net een uurtje geleden binnengekomen.

Dit wordt een load-out voor CQB, gezien ik nu in m'n vakantie gebruik kan maken van de vele CQB locaties die ik in de buurt heb zitten ^^

Ik wil deze load-out natuurlijk nog verder gaan uitbouwen ;)
Hier komt nog andere gear bij namelijk:

- Magnum kisten bij (heb nu een setje, maar die zijn aan vervanging toe)
- Een TM Glock 17
- Een Warrior Belt en nog wat andere dingen, updates hiervan volgen! :)










 
Maar we hebben er zo'n mooi Projecten subforum voor :p, maar mooie start, ME en etc. is altijd wel vet. Nu nog alleen een mooie shotgun :D.

Oja das waar haha :p Was het even vergeten xD
En thanks, inderdaad dacht zelf ook aan een shotgun voor de toekomst ^^ Nog suggesties ;)?
 
Je kan op military collectibles een hele ME set halen inclusief helm voor 60 euro ofzo :O
Maar het is altijd leuk om wat Nederlandse Politie loadouts te zien ^^
 
Je kan op military collectibles een hele ME set halen inclusief helm voor 60 euro ofzo :O
Maar het is altijd leuk om wat Nederlandse Politie loadouts te zien ^^

Ik zag hem inderdaad ^^
Had nu ook een Invader Vest gezien, 2ehands maar nog zo goed als nieuw. Dan wil ik die zonder pouches gaan gebruiken als een soort van ''kogelvrij vest''. Als primary wil ik later een shotgun halen, voor nu heb ik de AKSU i.c.m m'n Jaeger vest ervoor :p
 
Haha die had ik ook gezien, de TM Remington 870 ;)
Een shell ejecting shotgun erg cool :)
 
Laatst bewerkt:
Heb even gekeken, toppie! Ik zag al een boel mooie spulletjes die ik wil/ga bestellen ;)
 
Nice! Leuk project inderdaad en iets dat je bijna niet ziet! Volgens mij zelfs nimmer!

Ik weet dat GreatOak hier een hoop spul voor heeft! @Boudewijn ?

Cool! Ik dacht inderdaad al dat het een wat uniek concept was, maar niet dat het nooit eerder gezien is xD
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@Camilo dan kan je je jaeger zo over je PC doen :O
Of wordt dat weer teveel Russisch :p
En een paar van onze squad leden hebben ook een soort AT/ME-achtige loadout (check de team foto in het 18 juni topic xD).
 
Bedankt @Jan, je bedoelt die mooie fotos van vestjes :)

Je bent me voor geweest. Ziet er erg netjes uit.

Speel binnen met een politie setup qua gear. UBAC, Ops Vest, schoenen en hun handschoenen. Mis nog een passende replica.

Ben in gesprek om de originele visors te laten maken, maar dan geschikt voor airsoft (mich helm montage) maar minimale aantallen etc, net als de schilden. 1 op 1 replica incl gewicht.

Wil een AT outfit maken maar wacht nog op de carrier. Hopelijk zit hij deze week bij de dozen die onderweg zijn.

De handschoenen en UBACs staan wel op de site, de andere spullen niet ivm het niet aan iedereen mogen leveren.

Binnenkort komen ook de rugtassen online: small, large en medic.

Maar kom een keer langs, laat ik je nog meer goodies zien ;) (geldt voor de rest ook hoor)
 
Geen idee, de Tm's zijn wel heel cool, maar de APS shell ejecting zijn volgens mij ook goed of totaal iets anders en een MP5 :p.

Ik heb ook een blauwe maandag naar een APS shotgun gekeken. Zelfs met een dikke kortings actie op EhobbyAsia zat ik met verzendkosten en belastingen op bijna €700,- of zelfs daar overheen, en dan had ik nog niet eens echt extra shells erbij genomen :eek::rolleyes: Dus ik blijf er voorlopig maar even van dromen.
 
Bedankt @Jan, je bedoelt die mooie fotos van vestjes :)

Je bent me voor geweest. Ziet er erg netjes uit.

Speel binnen met een politie setup qua gear. UBAC, Ops Vest, schoenen en hun handschoenen. Mis nog een passende replica.

Ben in gesprek om de originele visors te laten maken, maar dan geschikt voor airsoft (mich helm montage) maar minimale aantallen etc, net als de schilden. 1 op 1 replica incl gewicht.

Wil een AT outfit maken maar wacht nog op de carrier. Hopelijk zit hij deze week bij de dozen die onderweg zijn.

De handschoenen en UBACs staan wel op de site, de andere spullen niet ivm het niet aan iedereen mogen leveren.

Binnenkort komen ook de rugtassen online: small, large en medic.

Maar kom een keer langs, laat ik je nog meer goodies zien ;) (geldt voor de rest ook hoor)
Nice gaaf! Ik zag idd al wat gear van ze voorbij komen, supervet! :)
 
Ik heb ook een blauwe maandag naar een APS shotgun gekeken. Zelfs met een dikke kortings actie op EhobbyAsia zat ik met verzendkosten en belastingen op bijna €700,- of zelfs daar overheen, en dan had ik nog niet eens echt extra shells erbij genomen :eek::rolleyes: Dus ik blijf er voorlopig maar even van dromen.
Ik ken het, had zelf ee TM Remington 870 op het oog nog steeds 370,- bij unit13 maar wel erg vet! ;)
 
@Camilo dan kan je je jaeger zo over je PC doen :O
Of wordt dat weer teveel Russisch :p
En een paar van onze squad leden hebben ook een soort AT/ME-achtige loadout (check de team foto in het 18 juni topic xD).

Das een goed idee ja, en een vleugje russisch is zeker niet slecht haha :p
 
Ik zag hem inderdaad ^^
Had nu ook een Invader Vest gezien, 2ehands maar nog zo goed als nieuw. Dan wil ik die zonder pouches gaan gebruiken als een soort van ''kogelvrij vest''. Als primary wil ik later een shotgun halen, voor nu heb ik de AKSU i.c.m m'n Jaeger vest ervoor :p

nu zit hieronder mijn Outrdoor kleding... maar heb ook een Donker blauwe broek en Zwart skirm hier onder... dan is het vest idd net een kogelvrijvest....
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2017-06-30 at 14.15.35.jpeg
    WhatsApp Image 2017-06-30 at 14.15.35.jpeg
    157,2 KB · Weergaven: 369
nu zit hieronder mijn Outrdoor kleding... maar heb ook een Donker blauwe broek en Zwart skirm hier onder... dan is het vest idd net een kogelvrijvest....

Technisch gezien is alles kogelvrij totdat er een echte kogel in zit, maar het lijkt idd wel een klein beetje op een kogelwerend vest. Mist alleen wat 'bulk' en de schouderbandjes zijn te smal.

Sorry, beetje een mierenliefhebber ;) als het om dat soort vesten gaat.
 
Terug
Bovenaan