AUG A3 v3 GB vast

Seagon

Dutch Monkey DM-09, DTS Blue Team
5 jul 2014
347
142
Trophies
16
Hey allemaal.

Ik heb mijn GB al een week of 2 open liggen nadat ik een m140 veer wilde installeren (ongeveer gelijk aan de stock veer).

Het probleem is dat de tanden vast lopen op de piston (lijkt wel).
Zodra ik een dry fire wil doen hoor ik de motor draaien maar stopt snel zonder dat de veer gespannen wordt.

Ik zal dadelijk wat foto's toe voegen, maar wat ik zag Is dat de pickup tooth een beetje beschadigd Is aan de tegenovergestelde kant van waar de sector gear m moet aan slaan.

Ik heb m niet geshimd, gewoon stock qua gears in elk geval.Maar de piston wordt helemaal niet verplaatst.
Ik had er een M110 in die het gewoon deed, maar de M140 werkt niet.
Ik moet de M110 nog opnieuw inbouwen om te zien wat er gebeurt, nog geen tijd voor gehad...

Nee, 1 draad was (en is nu weer) los, maar die Had ik op de goede plek vast gezet. Ik heb de draai richting ook gecontroleerd

Van welk merk is de AUG? (de juiste specs van de replica hebben kan misschien helpen)
Ongeveer hetzelfde als de stockveer? Is dat dan iets sterker dan de stockveer? (M130 - M140?)

Hoe is je Angle of Engagement? Klopt deze?

Klinkt als een accu die het niet trekt, wat voor accu gebruik je?wat ook nog kan is dat de motor gewoon te zwak is voor de veer, dan zou je een high torque motor kunnen plaatsen.Maar ik zou eerst de accu checken.

Zat ik ook aan te denken sander, had gister ook een M145 eq. veer in mijn Dmr waar eerst een M130 in zat en hij trok het net niet met een 9,6V 2/3C maar na dat ik er een 7,4V 25/30C lipo in zette, geen problemo. :)Maar aangezien de piston helemaal niet beweegt leek het mij niet het geval omdat de motor/batterij altijd wel dat eerste stukje de piston achteruit kan trekken. Edit: wat misschien al gebeurd is en i nu vast zit halferwegen haha:P

De stock veer was echt bijna hetzelfde.
AoE Is stock, ongewijzigd. Niet perfect maar wel goed.
Accu Is een standaard variant geen lipo. 1700 mah mini ik zal later de eigenschappen posten.

Ik zal de oude veer ook weer proberen, moet de GB nog even solderen.

Edit:
JG AUG A3

GB meerdere malen open gehad, spring stond geen enkele keer gespannen.