Avond skirm CQB The Manor Waalwijk - 25 maart

• Onderwerp starter Onderwerp starter jules.cornelissen
  • Startdatum Startdatum
J

jules.cornelissen

Hey allemaal,

Vrijdag 25 maart ga ik samen met @JoostL naar The Manor in Waalwijk.

Dit is een CQB avond skirm van 19.00 tot 00.00.

Mocht je belangstelling hebben dan ben je welkom!

Gr,

Binky Jules

Helmond of Waalwijk? The manor zit namelijk in Waalwijk. Maar het kan ook zijn dat er een nieuwe 'The Manor' in Helmond is

@Jan Ik meen dat de locatie vrij nieuw is en thuishonk is van Delta Airsoft.

Organisatie is heel relaxed en alles is aanwezig. Groot voordeel is ook dat er doordeweeks op avonden gespeeld wordt!

Verder is het alleen indoor CQB, het pand is geloof ik een oud appartementen complex wel vond ik dat het aantal spelers dat rond de 20 man lag teveel voor het "veld" was. Bij kill confirmed werd het al gauw chaos, de een houdt daar van de ander niet.

Al met al wel een prima ervaring, zeker de laatste game mode bracht veel plezier met zich mee. Het ging hier om het plaatsen van een x aantal "bommen".

Ik vond 20 man prima zo lang ze de juiste game modes gebruiken die zorgen dat mensen ook de hele boven verdieping gebruiken, bij ons was TDM ook niks aan maar de andere game modes wel. De eigenaar zei dit ook, maar ze spelen TDM eerst een kwartiertje zodat nieuwe spelers kennis kunnen maken met het veld.

Pand is oorspronkelijk een fabriek geweest waar veiligheid schoenen werden gemaakt/ verhandeld.

Locatie vond ik voor een keer wel leuk maar zal zeker niet mijn vaste cqb veld worden.
Vond dat er veel te veel chokepoints waren en dat het vaak gewoon over en weer schieten was.
Ook is het bijna onvermijdelijk dat je elkaars spawn in schiet door dat het gebouw niet genoeg lengte heeft.

Misschien was het aantal spelers bij ons ook wel te hoog dat ik de dag ervaren heb zoals hoer omschreven^^^

Twinfromhell;20396 zei:
Pand is oorspronkelijk een fabriek geweest waar veiligheid schoenen werden gemaakt/ verhandeld.

Locatie vond ik voor een keer wel leuk maar zal zeker niet mijn vaste cqb veld worden.
Vond dat er veel te veel chokepoints waren en dat het vaak gewoon over en weer schieten was.
Ook is het bijna onvermijdelijk dat je elkaars spawn in schiet door dat het gebouw niet genoeg lengte heeft.

Misschien was het aantal spelers bij ons ook wel te hoog dat ik de dag ervaren heb zoals hoer omschreven^^^

Hebben ze bij jullie niet een soort van Rush mode uit BF4 gespeeld? Bij ons toen wel en dit deed het ook goed, je hebt wel gelijk dat je makkelijk choke points kan creëren. Dat is wel vaker zo wil daarom nog een keer naar sittard toe om te kijken hoe dit zit omdat deze plek vanuit een lege hal is opgebouwd waardoor het mogelijk beter is ingedeeld.

Ok! Klinkt wel geinig dus :) Goed om te weten dat er een CQB locatie in die omgeving is ook.