B&A Beginners skirm 16/8

• Onderwerp starter Onderwerp starter donz
  • Startdatum Startdatum

donz

New Member
26 jul 2015
3
0
Trophies
1
Aan mijn mede-beginners,

Ik weet niet hoeveel 'echte' beginners er zijn, ik heb veel introducties gelezen van mensen die het toch al een poosje doen, maar 16 augustus is er een beginners skirm bij Balls & Arrows. Ik ga in ieder geval en vroeg me af of er meer nieuwe forummers zijn die daar hun start maken. Mocht er iemand om vervoer verlegen zitten; ik heb een 7 zitter dus er kan gecarpooled worden ;) Ik woon zelf in Veenendaal, iemand oppikken in die contreien of onderweg is dus geen punt.

- Patrick

Als je deze vraag eind september/begin oktober nog een keer stelt, dan ga ik mee! En 7 zitter? 3 Kids zijn niet genoeg? ;)

@donz dit lijkt mij ook een goede gelegenheid voor mijn eerste skirm!

Ik ga het morgen even bij de vrouw checken XD, maar het lijkt me geen probleem.

Carpoolen zou voor mij wel handig (en gezellig) zijn. Ik heb momenteen geen eigen auto. Wel een motor, maar dat gaat een beetje lastig met alle spullen. Ik kom uit Ermelo. Als je over Harderwijk naar Lelystad gaat kom je langs/door Ermelo.

@John Doe dan vraag ik je dan nog een keer of je 16 augustus mee gaat ;) Ik ga wel 13 september naar de TTD bij Airsoft Heaven, staat die bij jou ook in de planning toevallig?

@Jordi helemaal prima, leuk! Laat maar even weten of het door het parlement komt, spreken we dan af hoe en wat. 

@Donz 13 september gaat em ook niet worden, ik zit op dit moment nog in Irak en zal de 13de nog niet terug zijn. Planning staat op eind die maand

@Donz 13 september gaat em ook niet worden, ik zit op dit moment nog in Irak en zal de 13de nog niet terug zijn. Planning staat op eind die maand

@John Doe ik ben zo benieuwd hoe jij de Airsoft communitie gaat vinden? Hiermee doel ik op het feit dat ik nog regelmatig reacties krijg van mensen als ik vertel wat mijn hobby is in de trent van: Oh dus jij wil militairTJE spelen, met nadruk op TJE en spelen. Of iets van: Airsoft, dat zijn toch van die wannebees? En zo kan ik nog even doorgaan, de meeste mensen weten niet dat er binnen de Airsoft communitie veel (ex)militairen en andere wetsdienaars zitten.

@Frank-Peter tjah iedereen heeft natuurlijk zijn eigen intenties bij airsoften (lijkt me). Sommige willen inderdaad misschien wel militair spelen zonder het gevaar die de echte militairen lopen en geen respawns krijgen. Voor mij zal het gewoon ontspanning zijn. Net als dat ik het heerlijk vind om af en toe ff een potje te knallen met Battlefield. Zo zie ik het zelf ook een beetje. Meer real life Battlefield dan real life militair spelen zegmaar.

De mensen die zo lopen te zeiken zullen inderdaad ook waarschijnlijk de mensen zijn die zelf geen airsoft ervaring hebben. Dus ja dan is het erg makkelijk om dingen anders te zien of er wat van te vinden. (Laten we eerlijk wezen, iedereen heeft wel eens voor oordelen ;p).

Ik ben zelf natuurlijk ook nog wel benieuwd hoe de airsoftwereld echt is en hoe de mensen zijn. Als ik hier op het forum rondkijk, dan zal het me in ieder geval vast positief bevallen. En wie weet kunnen we elkaar wat dingen bij brengen, jullie mij over airsoft en ik jullie over bepaalde technieken of andere tips en tools.

Helemaal mee eens,,

Helaas zijn er diverse artikelen in de media die alle airsofters over 1 kam scheren en zeggen dat elke airsofter eigenlijk militair had willen zijn maar het risico niet willen lopen. 

Beetje jammer vind ik dat ;-(

Kan iemand mij ophalen op de 16e?

Als het kan ga ik mee, ik woon in Haps

@JuulvdBosch Das net in de verkeerde richting voor mij :/ Als je op de één of andere manier in de buurt van Arnhem kan komen kan ik je daar misschien ergens oppikken. Anders lukt het bij mij niet ;)

@donz

ik zou op zaterdag naar Arnhem kunnen reizen met de trein, en dan de nacht bij jou door brengen

dan is dat allemaal geregeld

@JuulvdBosch Haha, we hebben geen plek hier! Moeten al flink aan de verbouwing om in december de nieuwe telg kwijt te kunnen... Maar ik wil je wel komen halen, als ik dan je P90 een paar keer vast mag houden ben ik ook weer blij ;) Laat maar weten!

@JuulvdBosch Haha, we hebben geen plek hier! Moeten al flink aan de verbouwing om in december de nieuwe telg kwijt te kunnen... Maar ik wil je wel komen halen, als ik dan je P90 een paar keer vast mag houden ben ik ook weer blij ;) Laat maar weten!

@donz geen probleem hoor, als je het een keer op een skirm vraagt mag je best wel proberen, alleen ik heb om 10 uur bericht gehad dat ik de 16e iets belangrijks heb, net pas gelezen(Verbonden aan mijn Examen voor mijn Rijbewijs) 

@Juulvdbosch Jammer! Maar rijbewijs halen verdient zeker prio ;) Ik ben al jaren P90 fan, was leuk geweest om m ff in het veld vast te houden, dank! Maar volgende keer dat we elkaar tegenkomen heb ik m zelf denk ik ook :) (Als die VOG tenminste nog komt ;)

Ik ben wel jaloers, maar de timing van jouw papierwerk geeft deze burger weer wat moed dat het volgende week voor mij rondkomt ;) Ik ben er de 16e dus ook en @Jordi in ieder geval ook. Kan me voorstellen dat je er zin in hebt! :D

Ik zou graag willen, alleen heb ik dat weekend geen beschikking over vervoer. Dit zou mijn eerste skirm kunnen worden met mijn volledige gear, naast dat zal het mijn 2e skirm ooit worden.

Is er iemand omgeving Tilburg/Den bosch die ook naar deze skirm gaat, laat het me dan even weten en dan kunnen we hopelijk wel iets samen regelen ;).

Ik ga ook! Heb net 2x geskirmd, en heb m'n M4 nog niet helemaal onder de knie.

Tot dan!