Balls And arrows in april

ChaoSState

Well-Known Member
12 jan 2016
1.374
955
Trophies
21
In april ben ik weer thuis van mn vakantie en ga ik uiteraard gelijk weer skirmen.
Als het weer een beetje beter geworden is intussen en alles buiten weer wat is opgedroogd wilde ik weer naar B&A gaan.
De data waarop ik kan zijn:
3 april
10 april
17 april

Geef hieronder aan op welke datum jullie allemaal kunnen, ik ga het liefst met zoveel mogelijk ACN'ers in 1 keer ;)

Ik zelf zal die dagen ook allemaal kunnen. Maar de 3de had ik al ingeolanned om naar arnhem te gaan.
Aangezien hun het veld de week nadat ik heen was gegaan hebben vergroot en cqb leuk is om te beginnen (ik neem dan 2 vrienden minimaal mee die nieuw zijn in airsoft)
Dus dat leek mij leuk. Verder zal het mij leuk lijken om op 1 van de andere dagen met ACNers op BA te spelen, ik heb zelf daar nog nooit gespeeld maar het lijkt me super leuk.

Hebben ze nu een beter veld? Dan moet ik er binnenkort ook eens gaan kijken.

Ja ze hadden het uitgebreid etc. Als je wilt kan je ook de 3de gezellig met ons komen :)

Er is een zeer groot stuk bijgekomen. Laatst is er een heuse klusdag georganiseerd en hier zijn redelijk wat airsofters op af gekomen om te helpen klussen ( Schuttersposities opzetten, bomen slepen, stukken vrijmaken etc )

Ik weet dat B&A nog wel wat toffe ideeën/plannen heeft, maar die laat ik lekker in het midden ;)