barrel keuze m4 polarstar DMR

Roy123

Member
27 aug 2018
24
9
Trophies
5
Hallo allemaal!

Ik heb momenteel een g&g cm16 srl waar ik een polarstar f2 in heb gebouwd (momenteel met stock barrel en hopup/bucking).
Nou speel ik zelf ook veel met een boltaction sniper (ssg24) dus lijkt mij het leuk om een tussen stap te maken en een goede barrel (en bucking/hopup als dat nodig is) te halen voor DMR zodat ik zo nu en dan eens even andere barrel er in steek om als DMR te spelen. Alleen ik heb geen idee welke lengte en bore geschik is hier voor... wie kan mij daar mee op weg helpen? Ik heb niet op zoek naar peper dure barrels maar gewoon een betaalbare barrel waar ik leuk als DMR kan spelen.

alvast bedankt!

groeten roy
 
Er is geen "speciale" barrel(s) voor een DMR. Kies eentje die degelijk tot goed is en je kan daar gewoon mee spelen op zowel sub 1.2 joule als sub 1.7 joule en het is ook belachelijk om dan terug te wisselen, maar goed alleen een flat hop gaat je meer geven dan alleen een barrel.
 
Als je niet veel geld uit een barrel uit wilt geven maar toch veel range wilt hebben..

Kijk voor een maple leaf crazy jet. Die zit een beetje onder e pdi edgi spullen.

Voor de rest kan je met p* barrel zelf volumen.

Goede hop en nub doet wonderen.
 
En dan moet je nog een speciale maple leaf bucking en het liefst ook nog hun nub en dan is het opeens niet zo'n goedkoop grapje meer, neem dan een ZCI barrel.