batterij type voor a&k m249 para

daniel philip

Member
7 mei 2018
8
0
Trophies
1
goedemiddag allemaal,

ik ben sinds kort overgestapt naar de functie support gunner in ons team.
hiervoor heb ik een A&K M249 para replica aangeschaft, deze is nog geheel standaard en werd geleverd met een 7,4 Volt 2250 mAH batterij.

Kan ik hier een andere batterij in doen omdat ik het gevoel heb dat ik nu een lage rate of fire heb, gisteren bij bunker hill had ik het gevoel dat er mensen waren die een veel hogere rate of fire hadden,

Mijn tweede vraag is. wat voor een batterij kan ik er dan het best in doen??

ik hoor graag van jullie en alvast bedankt

Als support gunner moet je replica voor een lange periode FA kunnen vuren, dat wil zeker met een hoger voltage batterij nog wel eens kunnen leiden tot sneller slijten van je onderdelen. Ik denk dus dat je wel wat meer wilt doen aan je replica als je een hoger voltage batterij wil gaan gebruiken en daarbij zijn er betere manieren om de RPS te upgraden. Ik vraag me ook af hoe lang de micro switch het op een 11.1V zal uithouden.

Gezien de m249 nog geheel standaard is zou ik me eerst focussen op een fatsoenlijke range. Als lmg ben je een stuk langzamer en moet je meer achter blijven hangen. Dus een stukje meer range geeft je heel veel voordeel. Ik heb een a&k pkm maar internals zijn gelijk. Ik heb het volgende vervangen:
Bull gear hopup + flat hop
Pdi loop
Shs high speed gear
Trigger unit
Piston set
Mosfet er uit gehaald

Kost bij elkaar bijna de helft van de m249 maar schiet is wel als een kanon. Als batterij zit er lipo in, 7,4v 4500mA (wat wel redelijk veel is...). Heb gekozen voor lipo omdat de batterijen kleiner en goedkoper zijn dan nimh batterijen

Om op je vraag terug te komen, hoge rof is leuk maar je knalt er dan gemakkelijk een zak of meer bb's door heen op een dag. Vooral als je beetje aan het sproeien bent. En je maakt er niet veel vrienden mee bij het andere team...

Voor meer info, zie een vorig topic https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/m60-vn.4208/#post-64618

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
Hoge rof zal alleen maar leiden tot meer bb verspilling zoals hier boven aan gegeven. En klagende tegenstanders dat ze nog 20 bb's krijgen nadat ze hit geroepen hebben.
Dus gewoon accurate en range verbeteren en xt-60 connectoren er in met mosfet en Lipo 7,4V batt(2cell) met hoge mha zodat hij lang mee gaat.
Google ook ff op meest voorkomende problemen en los ze alvast op voordat ze komen. Heb ik ook met mijn L85 gedaan.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ik was er zaterdag ook bij en er liepen een aantal LMGs rond met een ROF van bizar en ik hoorde op een gegeven moment diverse keren groepen spelers die liepen te schelden dat ze al gehit waren en nog eens 30+ BBs te verduren kregen voordat ze überhaupt hit konden roepen.

Wat hier boven gezegd is lijkt me dan ook een stuk praktischer en houd met een leuke ROF maar veel meer range maar lekker de rest in hun dekking.

• Leuk
Waarderingen: M14shooter