Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is je sniper stock? Heb je hem ge-upgrade, zo ja wat heb je ge-upgrade. Met een stock sniper zou ik namelijk geen .36 gaan schieten maar eerder richting de .32 gaan.
Is die geupgrade: goede hop up bucking etc dan zou ik voor .36 gaan van valken. Goede bal en redelijk leverbaar
Valken 0.36 redelijk leverbaar??? Heb je een linkje voor me?dan zou je me heel erg blij maken. Ik zoek me namelijk de schompes en overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht.
En als ik op andere forums lees is Sander niet de enigste. Ik heb een .40 gezien die de juiste certificaten hebben maar die zijn wel zwart van kleur. Even zoeken naar de naam. http://www.kotte-zeller.de/Laser-Dot-Hochpraezisionskugeln-biodegradable-040g-BBs-2000er-Beutel-schwarz.htm?websale8=kotte-zeller-shop&pi=46161&ci=017648
Valken had laatst wat problemen met de productie daarom zijn ze overal uitverkocht, zal ook wel voor problemen zorgen om het weer overal op voorraad te krijgen.
I found on internet 0.69g Deathzone Bio BBs but for beginner sniper you should be careful of using these bb's it may not eligible with any gearbox and will cause damage to your air nozzle, hopup chamber and even your piston head.
questionable if they are actually biodegradable according to the standards put for bio bb's in EU/The Netherlands. Also I don't think this usefull for anything but snipers, because you get a quantity of only 40 bb's per 16 dollars.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.